یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive
اول و آخر... یار
بعد از دیدنِ این همه بار پاییز برای هیچ کدام به اندازه امسال منتظر آمدنش نبودم؛ از نظر من توی "تابستان" است که غم داری و دلیل غمناکیِ "پاییز" می تواند این باشد که با ریختنِ هر برگ غمت هم ریخته می شود و رنگین کمانی از تکامل به چشم ها می ریزد، چرا که غمِ خدایی جز تکامل چیزی نخواهد داشت و همین که پا بگذاری روی برگ های خشک شده، تمام غم و غصه های دلت له می شود زیر پایت/م، قرچ قرچ می شکنند و برای همین جوّ را غمناک می بینی. اما اگر خوب فکر کنی، می فهمی توی "تابستان" غم داری، توی "پاییز" تا آخرین روزش غم هایت می ریزد و توی "زمستان" برای درس گرفتن از همان غم ها و بدی ها فکر می کنی؛ فکر می کنی که توی این دنیا هیچ چیزِ دنیایی ای، ارزش غم خوردن ندارد و برای همین توی "بهار" کلی نشاط داری!!!
از آن جایی که انسان، "نسی" ست، این حرکت به شکل چرخه ادامه پیدا میکند.
بماند که گاهی بزرگترین موهبتی که خداوند به انسان داده همین "فراموشی" است!
بماند که بارانِ پاییزی برایم هیچ وقت حسِ غم ناکی نداشته، چه چیز از این بهتر که دوش به دوشِ باران، دست در دستِ عطرِ خاک و در خیس چشمی نرگس ها قدم بزنی؟!
بماند که "هر روز پاییزه، هر هفته پاییزه، هر ماه پاییزه، هر سال پاییزه... "
همین!

نظرات  (۳۵)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۹ به رنگ آسمان
متن خوبی بود .
خاصیت پاییز , دلتنگیِ ,
مخصوصاً هنگامی که در جنگلی قدم بزنید...
و برگ های خشک درختان رو ببینید !
و در زیر پاهاتون لهشون کنید ...
و صدای خش خش اون در گوشتون طنین انداز بشه ...

هر خش خش ی دردی رو حمل می کنه ....
پاسخ:
جنگل تو پاییز خیلی باید جای دنجی باشه..
چقدر قشنگ..
تاحالا از این دریچه بهش نگاه نکرده بودم...
پاسخ:
ممنون... اصن یه وقتایی باید دریچه رو عوض کرد!
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۴ باران نم نم...


سلام نارنجی پوش

ماهی یه خیابون سراغ دارم که فقط پاییز باید توش قدم بزنی هم بلنده هم باریک و هم دوطرفش درختکاری شده...

هر وقت با دوستم از سرویس جا می موندیم ازون کوچه میانبر می زدیم...

اصلا محشره ها...وای دلم برگ ریزون پاییز خواست!!!

جون میده تو یک هوای ابری گرفته توش قدم بزنی و زیر لب بخونی:

تک و تنها تو خیابون،

به زیر نم نم بارون

باز به یاد تو می افتم،

حرفایی که با تو گفتم

گفتم عشق من یه کوه
تو ببین چه با شکوه
عشق تو مثل سراب
عمر کوتاه حباب
عشق من شعر و شرابه
عشق تو نقش بر آبه
عشق تو یک گل زرده
دستهائی که سرد سرده
عشق من مثل جنونه
آبی رنگ آسمونه
عشق یک ماهی به دریاست!!!
عشق من ببین چه زیباست
عشق تو عکسای پاره
نامه های نیمه کاره
حرفائی که ناتمومه
میدونم که بی دوومه
عشق من سادست و آسون
پاک و تازه مثل بارون
عشق من جنس بهاره
توی قلبم موندگاره

تک و تنها تو خیابون
به زیر نم نم بارون
باز به یاد تو میافتم
حرفائی که با تو گفتم
گفتم عشق من یه کوه
تو ببین چه با شکوه
عشق تو مثل سراب
عمر کوتاه حباب
عمر کوتاه حباب

...

هعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!
پاسخ:
سلام.. کجاس؟
تا این شعرو بخونم که از اتوبانم میتونم برم :دی
ممنون.
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۲ باران نم نم...
منظورم از نارنجی پوش رنگ جدید وبلاگت بود...سوءتفاهم نشه ماهی گلی!!!
پاسخ:
بله پاییز به وبلاگ ما هم رسیده دیگه..
به قول حوا تقریبا: تا حالا ازین زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم..
سعی میکنم ازین به بعد از یه زاویه دیگه نگاه کنم :)
پاسخ:
:)
147 خوبه!
ا سلام
 با مطلب برگزیده منتظر تشریف فرمایی نگاهتان هستیم.



یا علی
پاسخ:
:|
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۷ باران نم نم...
یه جایی نزدیکای دیباجی و فرمانیه...
اتوبان؟!
بی سلیقه!!!
پاسخ:
یعنی تو میگی خیابونای طرف خونمونو ول کنم بیام اونجا؟! عمرن!!
تقصیر خودته شعر طولانی میذاری آدمو یاد اتوبان میندازی دیگه..
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۷ بے بازگشتــــ ...
هیچ وقت تابستان رو دوست داشتم... انگار با آمدن پاییز زندگی من نیز از نو شروع میشود، انقد که این حس رو به پاییز دارم به بهار ندارم
.
اما گاهی اوقات لحظه هایی و خاطراتی وجود دارند که هیچ گاه فراموش نمیشوند...آدم هایی وجود دارند که نه کمرنگ میشوند و نه فراموش ... :|
.
وااای چقــــد دلــم بارون پاییزی خواست :(
پاسخ:
منم تابستونو دوس ندارم.. اول زمستون بعد پاییز..
چون هنوز داری به اون آدما فکر میکنی، فکر که نکنی عزمتو جزم کنی، نمیگم زود اما یادت میره..
آره بارون پاییزی خیــــــــلی خوبه..
هنوز حس آمدن پاییز بهم دست نداده!
بنابراین حسم به کلامم یاری نمیرسونه برا بیان مطلبی!

فقط شعر پاییز آمد لابه لای درختان رو خیلی دوس میدارم!
پاسخ:
من خیلی حس پاییز دارم... امروزم باد پاییزی رو حس کردم :)
پاییز یه حسه خاصه !

تو فصلا فقط تابستونو دوس ندارم که شکر خدا تموم شد :D

اما پاییز خیلی عمیقه ..... میکشونتت تو فکر ....

باروناش ... اینکه من عاشقه بارونو خیس شدن زیرشم ... حرف نداره ....
پاسخ:
آره دقیقن منم فقط تابستونو دوس ندارم:دی
ولی به نظر من زمستون خیلی فکری میشی.. نمیدونم چرا..
اوهوم.. این چیزای پاییز حرف نداره...
تیتر عالــــــــــــــــــی بود .............
برگ ریزون چشمام ...
پاسخ:
مچکرم
:'(
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۹ باران نم نم...
نیا، به... (جای خالی رو با همون عبارت طلایی پست قبلیت پر کن)!!!!!
:|||||||||||||
پاسخ:
میگن جلو بچه نباید هر حرفی رو بزنیا..
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۳ زهرا رستگار
میپسندم پاییز را... جون معافم میکند از پنهان کردن دردی ک در گلویم میپیچد و اشکی ک در چشمم میچرخد.. و در آخر همه فکر میکنند سرما خورده ام!!!
پاسخ:
بغض پاییزی ابرم...

عالی بود

ممنون از نوشته ی نابت...

چقدر دلم بارون پاییزی خواست ...

پاسخ:
ممنون... چه اسم جالبی ..
خدا کنه بارون پاییزی زودتر بباره، یعنی میدونه انقدر دوستدار داره ؟ :]
این جملهی اخر اون دفعه هم بود!

هر روز پاییزه هر هفته پاییزه.... ای ماهی عزیز

نمیدونی من چقدر این موزیک رو دوستدارم..

+التماس دعای زیاددددد
پاسخ:
کدوم دفعه ینی؟ بارِ اوله ها..
آخی..

+حتمن اگر قابل باشم.. محتاجیم شدیدددد

سلام.

مثل همیشه میگم که قشنگ مینویسی احساساتت رو.

اتفاقا زمستون برای من خیلی غم داره برعکس چیزی که تو نوشتی...

بوی تموم شدن فرصت ها رو میده. وای که امسال هم گذشت...و حسرتش باقی موند:(

مخصوصا روزای نزدیک عید افسردگی شدید میگیرم...

راستی! خدا بگم چی کارت کنه!

هروقت خیار میخوام بخورم و کسی کنارم نشسته با عذاب وجدان میخورم

خخخخخخخ

یا علی

پاسخ:
سلام :)))
بده باعث شدم حق الناس به گردنت نمونه؟:دی
دم عید آره ناراحتم ولی خود زمستون نه...
بهار هم دیگر نشاط نمی آورد برایم:(
متن زیبایی بود،ماهی جونم:)
پاسخ:
حالا شاید این بهار فرق کرد.. هوم؟
اوهوم...باید امیدوار بود...
زندگی جا پیشرفت داره!
خخخخخخخخخخخ!
پاسخ:
:)))
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۱ باران نم نم...

سلام ماهی گلی

دیگه راستی راستی بوی پاییز میادا....

پاییز مبارک.

پاسخ:
سلام باران نم نم...
آره خدایی... منم خیلی خیلی حسش میکنم...
ممنان...
سلام علیکم...
زیارتتون قبول :)
این تابستان از جهت کربلا برام بهترین بود و از جهت کنکور بدترین
پاییز رو هم دوست دارم فقط واسه بوی گلهای نرگسی که خاک و بارون خورده...

 یک سوال تخصصی داشتم...
برگ خشک کدام درخت زیر پا صدای قرچ قرچ میده؟؟ دی:
دیگه حرفی ندارم!
التماس دعا یاعلی
پاسخ:
خاک وچوک.. جا داره از خجالت دارِ فانی رو وداع بگم.. به جون خودم نباشه دیشب میخواسم زیارت قبولی بگم ولی فکر کردم نیومدید... خیلی زیارت قبول کبلایی اقاقیا :دی چطوری؟
درختای محل ما قرچ قرچ میکنن اون مال شیرازو هاست که خش خش میکنه :P

منم دیگه حرفی ندارم!

سلام علیکم و رحمه الله و برکاه...
به جان خودم منظورم این نبود که زیارت قبول بگی.
از طرف همه هر جا رفتم نماز خوندم و زیارت کردم و ازجمله شما.واسه همین گفتم زیارت قبول

راستی شیرازو! ها یعنی دقیقا کیا؟؟؟!!! :)))))


پاسخ:
اوه مای گاد!! جبران کنیم رفیق... ممنونم...
شیرازو خیلی هم درسته :دی

بح بح ! فصل ِ من ِ پاییز اصن !

اوصیکم به گوش دادن ِ آهنگ ِ خزان با صدای سالار عقیلی 
صبح های پاییز ... روزی شونصد بار :دی

پاسخ:
اصن چون اوصیَم کردی الان میدَوم میرم :دی
بذا ببینیم سلیقه شما چیه!
من هنوز تو شوکِ پستِ آخرتم... عجب داستانی شد داستانِ شما ها:دی
با ریختنِ هر برگ غمت هم ریخته می شود...
احسنت
پاسخ:
ممنون..
حالا واقعاً "قرچ قرچ" میکنند؟
سلام خدا بر ماهی...

پاییزتان مبارک.
پاسخ:
ای بابا حالا اون دوستمون یه چیزی گفتا!!
طرف خونه ما قرچ قرچ میکنن خب حتمن!!

سلام
متشکر!!
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ زهرا رستگار
♥ بـاز پایـیز اسـت، انـدکی از مــهر پیـداسـت،
حتـی در ایـن دوران بی مـهری بـاز هـم پایــیز زیبــاسـت!
مــهرتــــ قشنـگ ٬ پایــیزتــــ مبـارک!!

۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ زهرا رستگار
♥ بـاز پایـیز اسـت، انـدکی از مــهر پیـداسـت،
حتـی در ایـن دوران بی مـهری بـاز هـم پایــیز زیبــاسـت!
مــهرتــــ قشنـگ ٬ پایــیزتــــ مبـارک!!

پاسخ:
ممنان
رستگار باشی!
دوش به دوش باران...

فن تشخیص نم از چهره ی گریان سخت است
پاسخ:
زیرِ باران که به من زُل بزنی خواهی دید...
آخه تا زل می زنم بهت میزنی زیر خنده...
این چهره ی نم و بارون هم که قاطی میشن...
همه ی اینها به کنار تو که بخندی...خوب است! :) 
سلام ماهی جانی...
پاسخ:
خنده نیس که! لبخندم میاد :)
خنده ی از ته دلم آرزوست...

سلام با معرفت! یهو ستاره ی سهیل میشی ...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۶ خانم معلم
سلام 
من چون متولد پاییزم اونم مهر ، واقعا پاییز رو دوست دارم . کلا من رنگ ها رو خیلی دوست دارم و پاییز فصل رنگهای خداست ...

همه چیز پاییز زیباست ، برگ ریزونش ، بارونش  حتی مهر و مدرسه اش !! 
پاسخ:
سلام
من پاییز رو فقط به خاطر قدم زدنش دوست دارم ...
پس پیشاپیش تولدتون مبارک :دی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۲ چادرم پرچم من

وقت نکرده بودم بیام نت. عقب موندم. قشنگ بود :) برای همین توی بهار کلی نشاط داری! فکر کنم برای من چرخه یه کم فرق داره و ترتیب غم ها و شادی ها .

سلام

پاسخ:
سلام
آره خب شایستی چرخه هر کسی فرق کنه با هم :)
پاییزت مبارک!
:)
پاسخ:
بر شما هم :)
سلام همسنگر
هفته دفاع مقدس مبارک.
وب جالبی داری اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.
یا زهرا(س)
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۳ وحید پناهلو
زیبا بود .
پاسخ:
تشکر
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
ولی من بهاری أم .. :)
پاسخ:
منم زمستونی ام:دی
دلم زبان باز نمی کند جز به شلّاق  ِ باران  ِ پاییز !
پاسخ:

دل من ولی با شلاق به زبون نمیاد... 

حال شما؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">