یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

برای بادها فرقی نداره عطر گل یا بوی نفتالین!

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
اول و آخر...یار
گل خریدن آدم برای خودش هم عالمی داره!
بعدِ فکر کنم دوسال تازه به این حرکت زیبای خودم پی بردم !!
موندم با این همه رز قرمز خشک شده چه کنم؟!

پ.ن: کاری به متنش ندارم، آهنگشو دوست دارم: (+)
همین!
۹۲/۰۶/۰۵
ماهے !!

گل

نظرات  (۱۰)

۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۸ زهرا رستگار
مرده شور من و عشقم را ببرند!!
همه برای عشقشان گل میچینند...
اما من تنها چیزی که برایش چیدم.. صغری کبری بود!!!

آهنگش تند بود آبجی .. هنگیدم :D
پاسخ:
ای بابا...
حالا عب نداره برو برای خودت گل بخر:دی
اشتباه گذاشتم بابا :(( عذر خواهی میکنم بابتش :(
پرپرشان کرده و از بلندی پرتاب شان کنید و سقوط شان را به تماشا بنشینید و گونه تر کنید... همین.
سلام ماهی.
پاسخ:
سلام
برا چی گونه تر کنم خب؟ دیگه گل خشک شده که پر پر کردن نداره.. دست بزنم پودر می شن...
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۷ به رنگ آسمان
گل نخریدن برای خودت هم , عالمی داره !

حالا که خریدید , و خشک شدن , بریزینشون داخل
سطــل زبـالــه , خیــلی هــم عـاشقــانــه ست  !!
:)
پاسخ:
اتفاقا همین کارو کردم عصری نصفشو... خیلی هم عاشقانه بود!!

خودشیفته...

وقت کردی یکم خودت رو تحویل بگیر...

لابد برای خودت نوشابه هم باز می کنی؟!!!!!!!!!!!!!!

خوشحال باش!!!

پاسخ:
:/ نه اون درش سفته!!
خوشحالم خعلی...
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۵ به رنگ آسمان
سلام
من دوباره به سایتتون سر زدم دیدم که متن رو عوض کردید و آهنگ جدید گذاشتید . آهنگ قبلی رو هم من گوش دادم ، اون هم آهنگ خوبی بود مشکل خاصی نداشت که این هارو نوشتید  , آهنگ جدید هم قشنگه.

اصل متنِ که باید عرض کنم خدمتتون ، گل  هم فقط گلِ مریم !
(اینو یادم رفته بود که بگم)
پاسخ:
سلام
بله پیش میاد دیگه ...  اصلا اون اهنگ رو دوست نداشتم...
ممنون از توجهتون..

من برای خودم کتاب می خرم ... گل هم خووب است :-)
پاسخ:
کتابم میخرم برا خودم. ولی گل یه چیز دیگس... :)
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۰ بے بازگشتــــ ...
کلن آدم واسه خودش هدیه بخره خیلی حال میده :)
من یه گلدون شیشه ای نسبتا بزرگ دارم که الان چندین ساله هر گلی که خشک میکنم ساقشو میبرمو گلشو میندازم اون توش .... جزء وسالایی که خیلی برام با ارزشه ... دلم میخواد یه روز به آدمی که انقدر برام با ارزش باشه هدیه بدمش ....
پاسخ:
بعله خعلی حال میده :)
عه چه کار باحالی... فکر خیلی خوبی بود.. دسِ شما درد نکنه :)
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
اتفاقا" امروز غروب .. داییم رفته بود یه جعبه شیرینی بگیره ..
من و دخترداییم تو ماشین بودیم ..
کنار شیرینی فروشی یه گل فروشی داشت ..
اون لحظه انقده حس ه گل خریدن بهم دس داده بود ..
اصن یه وضعی ..
بعدش کلی ذوق کردم از خودم .. ینی منم عاشخ ه گلم ؟؟

:دی
+ حس ه قشنگی بود :)
پاسخ:
آخی.. حیف شد پس :(
فعلن بیا شیرینیا رو با هم بخوریم:دی

:))

+مچکرم :)
یه زمانی گل میخریدم برای خودم..
اما الان نه..خیلی وقته :)
پاسخ:
ای بابا چرا؟ :(
از این به بعد برای من بخر:دی
تا حالا از این کارا نکردم...نگن دیوونم???
پاسخ:
شاید شوما عاقل باشی اصن. ما دیوونه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">