یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

کنار تو درگیر آرامشَم...

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ
اول و آخر...یار
زیر این آفتاب سوزان، دلم پوچ و هیچ پَر می زند، چرخ می زند...
مضطرِّ مضطر
روضه خوان امن یجیب می خواند برای دلم...
حالا قطره های صف کشیده شده توی چشمانم
دانه به دانه پایین می آیند، جلوی گنبدت، جلوی پنجره فولادت که دلم را قفل و زنجیر کرده بودم به آن تا خوب شفایش بدهی...
دلم اما هنوز، با این چشمان تب کرده زیر این آفتاب سوزان، توی این ازدحام
مضطرِّ مضطر
چرخ می زند
چرخ..
چرخ..
چرخ..
سرم گیج می رود! می نشینم روبرویت، این گوشه ی گوشه...
برای فرج دعا کردم
برای دل هر کسی هم که التماس دعا گفته بود و نگفته بود حتی!
اما خودم چه می خواهم؟
چه چیزی ارزش دارد که در قطعه ای از بهشت بخواهم؟
گوشی مثل ریگ داغ شده تو...

پ.ن1: به "توی دستانم" که میرسم شروع می کند به زنگ خوردن، همزمان یک خانوم هم نزدیکم می شود گوشی به دست! یعنی صاحب شماره ای که داشت به من زنگ می زد، یک نگاهی به شماره می اندازم و با خوشحالی یک نگاهی به او. یکی از دوستان خیلی خوبم بود که البته شش سالی بزرگتر از من است. بسی مستفیض شدم در معیتَ ش...
پ.ن2: این متن را در صحن انقلاب نوشتم...
همین!

نظرات  (۹)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۰ به رنگ آسمان
همه عاشقی من یک نــفسه
یه امام رضا دارم واسم بسه

زیارتتون قبول ...
پاسخ:
زیر چتر آفتاب
در حرم نشسته ام
دل به روی غصه ها
شادمانه بسته ام

ممنون...
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۶ زهرا رستگار
 ای ضامن آهو ! به غریبی سوگند 

دل کندن از این ضریح مشکل شده است..

سلام.. زیارت قبول
پاسخ:
هر بار مشهد می آیم، انگار بار نخست است
هی ذوق دارم ببینم گلدسته های حرم ر..

سلام.. ممنونم
............................:(
پاسخ:
:'(
اینم برای شما: بی تو بودن را تمام شهر با من گریه کرد...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** *** ** **** ****** ** ****** ** **** *********
پاسخ:
وات؟؟ چقد شما مودبید!!!! خوبه آدم حرفی که میزنه مزه مزه ش کنه.
خوب نیست این کارا..
لینک؟

سلام.

اشک رو مهمان چشمان تشنه ام کردی! روضه خوانیت قبول...

دلم خیلی تنگه برای آقا...

خیییلیییی

:(

 

پاسخ:
سلام
:'(... واقعن دعا میکنم زودتر روزی ت بشه :(
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۳ حسین(نای نی)

سلام

خیلی دعا کنید آقا بطلبه مارو.

خیلی...

 

آسمونی باشید

پاسخ:
سلام
حتمن... ان شالله..

سلام زائر

وبلاگت حسابی بوی حرم گرفته هاااااااااااااا!!!!

ماهی که نمیره زیر آفتاب سوزان...آب تنگ کمه زود تبخیر میشه...تبخیر بشه،ماهی کوچک بدون آب پر پر میزنه...

می میره!!!

:(



پ.ن:زیارتت قبول...

پاسخ:
سلام.
رفته بودم که بپرم توی دریا... این پا و اون پا می کردم... دیگه آب تُنگ کفافمو نمیداد..

+ممنون، کربلا روزی ت..
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
قال الامام الرضا علیه السلام:
اذا نزلت بکم شدیدة فاستعینوا بنا

» باز دل کندن از شما دارد مشکل می شود ..
باز منمـ و این دل ِ هوایی،،
و این اشکـِ سرازیر شده
ه ه ه
ه ه
پاسخ:
حقا که عجب حدیثی... باورت نمیشه مه جبین..من که سکینه ی روی دلم رو بعد سفر در مقایسه با قبلش حس کردم. الحمدلله.

شاید زد و به درد ِ تو خوردیم عاقبت ...
ما را میان ِ صحن ِ عتیقت نگاه دار !

زیارت ها قبول ...

صد بار زیارت ِ تو بس نیست ... بادا به مدام ِ تو گرفتار ... ان شاءالله
پاسخ:
ان شالله :)
ممنونم رفیق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">