یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

لب خوانی...

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ
اول و آخر... یار

نگاه کن...
دارند با هم حرف می زنند
زبان ماهی ها را هم بلدم
لب خوانی میکنم...
نگاه کن!
اگر گفتی چه می گویند؟!

همین!
۹۲/۰۵/۲۸

نظرات  (۲۰)

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
میخوان بگن :
این دختره هست کِ اسمش "ماهی" ه !!! خیلی دختر زشتوکِ مماخوإ ... اسم ِ ما رو هم گذاشته رو خودش ..
ایـــشششش !!
ولی
ما دوسش داریم ..

:)


پاسخ:
:))
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
آقا!
من یه چیزی کفش !! کردم ..

بِ حالتِ لب های این ماهی نگا کن !
( این ماهی نه !!! اون ماهی ه تو عکس !! )
دارن ماچ و موچ میفرستن ..

خودم کفش !! کردم :دی
+ درضمن ، شما هم بِ حقایقی کِ راجب خودت گفتم نخند !
فَمیدی ؟
پاسخ:
"آقا" خودتی :/
شما چقد باهوشی :))
منم که اصن نگفتم؟!! :دی
فمیدم :/
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۶ باران نم نم

خانم شما به چند زبون زنده ی دنیا مسلطی؟!

پاسخ:
:))
سلام 

خنده ... 

حباب های روی آب رو که دیدم حس کردم اینها یه سری ماهی خانم هستند که از بس پشت سر همدیگه حرف زدند دهنشون کف کرده ... 

ینی یه همچی فکر ای شومی دارما (((:
پاسخ:
سلام
از معلما بعیده این استدلالها آ :/
نگید خواهشن خب! ماهی ها اصن اخلاقای بد بد اینجوری ندارن :دی
اون کف روی آب به خاطر اینه که دارن با حباب های حاصل از حرف زدنشون بازی می کنن :)
سلام دوباره 
خب این آقا مهدی بهمون گفته ذهن خلاق داشته باشین و هر چی به نظرتون رسید رو زود بنویسین . منم تا عکس رو دیدم این به ذهنم رسید . چکار کنم . از بس که این خانمها پر حرفند و بیشتر حرفاشونم غیبته !(((: 

منتظرت هستیم انشا الله ...زود بیا 
پاسخ:
سلام از ماست
پس که این طور... بله خب ولی خانوم معلم اجازه؟ خلاقیت در جهت مثبت!
حتمن. بسی مشعوف شدیم از حضور شما.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۱ به رنگ آسمان
سلام / خانم معلم , گفتنی ها رو گفتند , واقعاً :)


دلم به حال ماهی‌ها
می‌سوزد
چون هیچ کس
اشکشان را نمی‌فهمد...

دارن با صدای بلند  گریه میکنن
 شما فکر میکنید دارن میحرفن !
پاسخ:
سلام
این وصله ها به ماهی ها نمی چسبه!
آفرین اینم ممکنه، بستگی به حالت چشماشون داره. اگه ناراحت باشن گریه ست اگه نه که دارن حرف می زنن!
شعر بسیار زیبا بود. تشکر.
نمیفهمم حرفاشونو..
پاسخ:
پس باید بری کلاس زبان ماهی ها :)
بسیار زیبا
احسنت
پاسخ:
تشکر
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دوست عزیز

در صورت تمایل با تبادل لینک و لوگو به ما اطلاع دهید

ماهی ها به جز آب چه می دانند ؟! 
تمام ِ زندگی شان آب است ...
پاسخ:
تنگ آب از روزهای قبل خالی تر شده است!
سلام
ماهی دائم میگوید آب اب آب ینی مام باس دائم به فکر امام زمان باشیم!
بروزیم
پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
یاعلی
پاسخ:
سلام

مهدی (عج) جان

ای جویبار پاک!
از شوق من چه باک؟
لیوان کوچکم
چیزی ازین زلالی ِ تو کم نمی‌کند...
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۵ محمد صادق حاج صمدی
یسبح لله ما فی السموات و ما فی الارض ...
پاسخ:
بله... تبارک الله احسن الخالقین... 
وقتی عاشق نباشی نمیفهمی حرفاشونو...
نفهمیدم بانو :(
پاسخ:
ربطی به عاشقی نداره ها :/
پس با "من، بی تو" هماهنگ کنید که دوتایی برید کلاس زبان ماهی ها و برگردید:)
وقتی ماهی ها دچار دریای بیکران باشند پس عاشقند...
کسی که عاشق نباشه حرف یه عاشقو نمیفهمه...
تا ببینیم چی میشه..باهاش صحبت میکنم اگه قبول کرد یه دوره برامون بذار :)
پاسخ:
بعله!
باعشه :)
دستت درد نکنه... :)
پاسخ:
خواهش می شود... :]
انقدر حرف دارند عاشقان...
و انقدر عاشقند ماهی ها....
و لب می گشایند به آب...
و حیات ماهی از آب است و اعتبار عشقشان به حباب هایی که در دل آب می جوشد...
و خلاصه ی حباب، منتشر است از حرفهای عاشقانه ماهی ها با آب ...

پاسخ:
وای چقدر قشنگ بود... ممنون :)

رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب
آب درحوض نبود...
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۷ حسین(نای نی)

سلام

خب خصوصیه لابد. اگه میخواستن ما بشنویم بلند حرف میزدن.

آسمونی باشید

پاسخ:
سلام
بله دیگه سرّ مگو دارند. به هر کسی نمی گن که!
...

داد میزنن اکسیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژن!

چون کمبود اکسیژن دارم، درکشان میکنم!!!
پاسخ:
... اکسیژن روزی ت:)
هذیان های یک تبـ ♥ ـ کرده !!!!!
دکتر رفتی...!!!
پاسخ:
رهگذرا اسم دارن...
؟!
بله.. پیش دکترم بودم!

وبتون عالیه...

دوست داشتید به منم یر بزنید...

راستی اگه اجازه لینک کردن میدید، خبرم کنید

 

زیر سایه گل زهرا

پاسخ:
ممنون... حتمن.. خواهش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">