یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

رژیم لاغری!

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

اول و آخر... یار

می خواهی لاغر شوی؟!

بخور!

تا می توانی بخور!

تا سر حد بالا آوردن!

بخور...

حرف هایت را...

پ.ن: صد در صد تضمینی!

همین!

نظرات  (۱۲)

همین؟!!!
پاسخ:
همین!
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۷ بهترین بوی ماه
خب اینجوری یا میت میشیم یا روانه تیمارستان....
پاسخ:
پس تا چند روز دیگه اگه خبری ازم نشد یا آرامستانم یا تیمارستان!!
عوضش تضمینیه! توی پست بعدیم این بیش تر وضوح خودشو نشون می ده!!
شعرتم جالب بود..
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۸ بهترین بوی ماه
ضمنا این شعر رو خیلی دوس دارم:
"حرف زیاد داریم اما ؛
ما همه کارگریم

از کوره اگر در برویم
آجر می شود نانمان"

سلام.

آره

همین و دیگر هیچ...

چه خوبه که راحت مینویسی حرفاتو.

تو هم مثل همون رفیق من خوب بلدی ربط بدی موضوعات  رو به هم.

مثلا رژیم لاغری به حرفهای نزده...

آفرین...

پاسخ:
سلام، ممنونم... :)
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۵ باران نم نم

بی خیال ..............

نسخت رو دیدم یاد عملکرد دندون پزشکای تجربی افتادم...

می خواهی لاغر شوی؟!

به قاعده بخور...ورزش کن...خیلی روش زوم نکن...گیر به سانت و متراش نده...بسپرش به موج زمان...بعد از یه مدت میای رو فرم!!!

این فرمول برای حرف ها هم مناسب هستش...

به همین سادگی به همین خوشمزگی...


پاسخ:
داستان حرف خوردن با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. نه با دندون پزشک تجربی(که ربطشو نفهمیدم) نه با ورزش کردن، نه با پودر کیک رشد!!!
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۴ به رنگ آسمان
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهمند

سخـت بالا بـروی سـاده بـیایی پــاییـن
قصه ی تلخ مرا سرسره ها می فهمند
 
یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها مـی فـهمند

(بهمنی)
پاسخ:
نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا
قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند...
چشیده ام طعمش را .. آنقدر که از فرط خوردنش ، تیروئیدمان پر کار شد ..
پاسخ:
:'(
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
هان ؟
لاغری یا چاقی ؟ :|
پاسخ:
لاغری! حرف خوردن تنها چیزیه که با خوردن زیادش آدم لاغر می شه!

خوووب می فهممت
این روزهای من :-(

پاسخ:
:( می خواستم بگم اوضاعت بهتره دیدم چیزی نگم بهتره!!
به به از این تجویز مهنّس!
D:
سلام.
پاسخ:
دیگه دکتر شدم رفت!!
سلام
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|
باعشه .. هرچی تو بگی .. :)


» من وقتی قانع میشم :دی
پاسخ:
اصن به خاطر همین صفتته که الان تو لینکای منی!
باور کن!
سلام
حال خواهر ما چطوره؟
ما شالله قلمت که خیلی خوبه ولی چرا انقدر غمگین می‌نویسی؟ ):
پاسخ:
سلام نفسی میاد و میره خداروشکر:دی
ممنون لطف داری...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">