یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

تو "لیله قدر" ی و جهان "لیل رغایب" ...

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

اول و آخر...یار

داشت سر ریز میکرد این کاسه

از

گوشه ی چشمانم...

جلوی شان را می گیرفتم!

این اشک ها باید، در یک زمان خوب، در یک مکان خاص، برای یک شخص خاص، ریخته می شدند...

گذاشته بودم یک جا خالی شان کنم،در شب های قدر

مثل هر سال، مجلسِ هاشمی نژاد

برای مولایم علی (علیه السلام)...

به پهنای صورت اشک می ریزم!

اوضاع وخیم است!

به پهنای صورت...

بک یا الله... 

اشک..

بمحمدٍ... بِعَلیٍّ

بِعَلیٍّ

بِعَلیٍّ

...

می ریزم

و

اوضاع آرام است...

پ.ن: گفت ما را از زبان غیر خوانید... دعایمان کنید.

همین!

نظرات  (۱۵)


چه زیباست این شب ها , کسی برای اشک هایت دلیل نمی خواهد ...

التماس دعا ...
پاسخ:
اکسیر معجزه گرِ مس های قلب ما/ آن که بدل کند به طلا، گریه کردن است...
محتاجیم.
در ماه رمضان مسئله تان غصه های دل امیرالمومنین علیه السلام باشد...!

...
یکی از مشکلات من اینه که چراغا رو زود روشن میکنن!
پاسخ:
اون مشکلو منم داشتم! ولی از وقتی که میریم اینجا انقدر شلوغ میشه دوسه تا خیابون بزرگ پر میشه همه جا تاریک تا آخر...
خدا می دونه آخر اسمت به کجا می رسه!! بنویس ماه او و خیال خودتو خودمو خودشو راحت کن!
این اسم بهتره فعلا!

راستی دیشب بدجور دلم هوای جنوبو کرده بود...!
میدونی چیه؟!
یکی از مزیت های خاندان آن چنانی این است که بعضی جاها به خدا نزدیکتری...!
احساس خودمانی بودن بیش تری را داری!
پاسخ:
وای جنوب... کاش زودتر اسفند شه... :'(
آره قبول دارم.

دارم فکر می کنم / این شب ها / پایان ِ غم ِ مولا ست / آغاز ِ غم ِ عباس  ...


پاسخ:
:'(
مثل یک فیلم میگذشت!
خاطرات ازذهنش...
درحد چند ثانیه؛
 کـــــوچه ...
مــــســمــار ...
فـــــــدک........
زهـــــــــرا ....

همین هاکارش راساخت!

یــــــا علی ;(

پاسخ:
یاعلی :'(
التماس دعا داریم این شبها...
پاسخ:
اگر لایق باشیم... ما هم همینطور...
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۷ وحید پناهلو
سلام علیکم . 
التماس دعای فرج . 
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمه...
اللهم عجل لولیک الفرج
یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ …
ای لطیف تر از هر لطیف …
امشب هم بی چراغ، و با دستانی خالی،
می آیم تا اعتراف کنم  به تلخیِ گزنده ی روزگارِ سختِ نبودنت …
می آیم تا در برابر دریایی از لطف، بغضِ این همه بی تو بودن را؛ گریه کنم…
امشب هم، به نسیمی از لطافت نگاهت دل خوشم کن… که سخت محتاجم به مُهرِ تائیدی از مِهر نگاهت …
دعا بفرمایید...
یا علی...

پاسخ:
ممنونم... ما که به یاد شما هستیم خواهر. شما هم ما رو دعا کنید.
یاعلی علیه السلام
عزیز دلم .
حاجتت روا إنشاءالله / ..
چه کار کردم ؟
نمی دانم ..
همه اش لطف خدای ارحم الرّاحمین است .
بعد از عمری سختی .. جبران می کند یک جایی .. مرهم می شود همیشه !
پاسخ:
ممنون رفیق .. قطعن همینطوره ولی دلیل دیگه هم داره اونم اینه خودت خیلی خوب بودی..

آرزویم بود شب قدری جای یکی از آن آدمهای خوشبخت عکس باشم.

وقتی رسید به بعلی بن موسی . . .

بغضم ترکید!!

بطلب آقا

پاسخ:
آخ گفتی... اگه بدونی چند بار اقدام کردیم بریم این چند وقته نشده، دلت برامون میسوزه :(
ان شالله که بطلبن به همین زودیا...

سلام.

خوبی؟

عبادتا قبول

ببینم تو بچه محله امام رضایی؟!

پاسخ:
سلاملکم. شما خوبی؟ رو به رشدی؟
همچنین. به خاطر حاج آقا هاشمی نژاد میگی؟ نه تهرانم هستن...
خیلی خوب می نویسید . مطالب قبلیتونم خوندم . خوشحالم هنوزم کسایی هستن که بتونند با این ادبیات بنویسند.
پاسخ:
ممنونم.
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۵ باران نم نم

سلام ماهی جان،

خدا دیگه کم کم داره سفرش رو جمع میکنه...تو این شبای آخر یاد ما هم باش...

التماس دعای فرج

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم، حتمن اگر قابل باشم. شما هم ما رو از دعاهات بی نصیب نذار.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۱ لبخند زندگی
همه پرواز می کنند تا رهایی...

من

پرواز میکنم

تا اسیر تو باشم...
اسیر خودت کن خدای مهربان
سربزن
پاسخ:
زیبا بود تشکر. حتمن..
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
شب های زود گذری بود .. :(
پاسخ:
اوهوم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">