یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive
اول و آخر...یار
حضرتِ یار...
هر سحر از سر صلاةِ صبح حواسم به توست...
به تویی که مرا به بندگانت وانگذاشتی که خارم کنند...
که برای همین نیم مثقال عزتی که بندگانت دارند ارزش قائلی...
که عزت پیش توست...
می گردم روی این کره ی خاکی و آبی و دورِ خودم؛ روحم را می گردانم!
روحی که نَفَس توست...
می گذرم از خودم...
از همه ی دنیا و آدم هایش...
می گردم که تو را پیدا کنم و دورت بگردم مثل پروانه...
جایی نوشته بود: "می خواهم انقدر دورت بگردم که حاجی شوم!"
از سرِ صبح تنورِ دلم را داغ میکنم که برشته شوم، حوا ام ولی می خواهم فرشته شوم!
دوست دارم سرِ سحری دلم بوی گل یاس بدهد و اتاقم بوی گلِ نرگس...
تا سرِ افطار که بوی گلِ شب بو به مشامم می رسد، دلشاد باشم از این همه گشت و گذار ها که من با همین گشتن ها خوشم دورت بگردم!

+ از سحرمست تو، تادم افطارم... (+)

همین!

نظرات  (۲۰)

بوی گُل  ِ یاس / ..
و چه نوای شیرینی !
پاسخ:
خوش اومدید :)
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
هر روز در خودم دنبال ِ تو میگردم ..

هر روز از تو دور ترم ..
پاسخ:
در چه ژستی هم از من عکس گرفتی! آواتارت را... ماهی... :دی
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:دی

دوسش دارم .. میخوای اینو ؟ اگه میخوای بدمت :)
پاسخ:
همین که کنار اسمت می بینمش خوشحالم! مچکرم... بعضی اسما وقتی واسم کامنت میذارن خوشحالم میکنن...... یکیشون شمایی. حالا که دیگه عکس ما هم کنارشه که دیگه هیچی:دی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۵:۰۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
عاشخم شدی ؟ راستشو بوگو .. :دی

:-* .. شما گلی :)
پاسخ:
:| بی جنبه :))
به دلیل محدود بودن فضا از ابراز علاقه خود داری میکنیم:دی
 
خدایا 
من به درگاه ِ خوبان َت 
خیلی غریب َم ... 
آشنایم کن !
پاسخ:
آمین :)
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
ببین چقد دوست دارم .. از 5تا نظر .. 3تاش ماله منه :دی

+ ب علت محدود بودن فضا، اینجوری ابرازات میکنیم .. : ))

:)
پاسخ:
الان شد 6 تا که 4 تاش مال توعه  :))
هیییین :دی

می خواهم انقدر دورت بگردم که حاجی شوم!"

چه قشنگ :)

دعا یادت نره
پاسخ:
حالا کل متنو که ما نوشتیم قشنگ نبود اون یه جملش که یکی دیگه گفته بود قشنگ بود؟:دی
دعا گوتیم خواهر.. شما م یادت نره.. :/
عه مگه خودت ننوشته بودی؟؟!
:|
کل متن قشنگ بود که کامنت گذاشتم دیگه!
اینجا هم  قشنگ بود و به دلم نشست
از سرِ صبح تنورِ دلم را داغ میکنم که برشته شوم، حوا ام ولی می خواهم فرشته شوم!



پاسخ:
خوبه نوشتم جایی نوشته بود :|
نمیخونی متنو ها :(
هعی...
حالا یه دفعه حواسم نبودا :/

تو ام ابرو ریزی کن :|
اصا دیگه کامنت نمیزارم :|
هعییی
پاسخ:
:|
خدافظ:|

نههه نرو:دی
اخه این آبرو ریزیه؟ :{
پیش من که عب نداره گفتم جای دیگه میری حواست باشه ... :/
:|
پاسخ:
|:
سلام حاج خانم!
پس بگو چرا اذان صبح دیگه نمیای پیشم!
داری تنور دل داغ میکنی!
برای تبی که داری، میخوای یه قرص ماه بهت بدم حالت جا بیاد؟!
:)
پاسخ:
سلام
نه می دونم خودت دیگه پا میشی ماه خانوم!
ماه و ماهی رو که نمیشه از هم جدا کرد...
روزه م باطل میشه که :( بعدم با قرص کار ساز نیست...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۴ باران نم نم

سلام

کلیک رنجه فرمودید...

خوبه گاهی سرزده،سر...زده(!) بیای سرای ما...خوشحال شدم...

خیلی...

بعضی از دوستی ها هرچند کوتاه اینقدر ریشه دار هستند که دلت براشون تنگ بشه...

پاسخ:
سلام
میخوای ما رو شرمنده کنی؟ گاهی اوقات فرصت نمیشه... خیلی لطف کردی...
: ) / ممنون عزیز ؛ اون ماهی ها هم قابل  ِ شما رُ نداره ماهی جان  ِ ماه !
پاسخ:
دست شما درد نکنه... :)

* هواتو کردم . . . من ِ حیرون تو این هوا، هواتو کردم*

اونقدررررر زیبا بود که حرفی باقی نگذاشت. . . !!

اول و آخر یار !

پاسخ:
واییی سلااام... معلوم هس کجایی؟
تا حالا این همه نظر از یه نفر یه جا ندیده بودم .. ممنون که همه پست هامو خوندی:)
خیلی دوس دارم ببینمت... خوشحالم کردی رفیق..
تمام وبلاگتون و واژه های قشنگش یه طرف
اون بسم الله گوشه ی وب یه طرف دیگه
:)
غوغاست اصلا
پاسخ:
ممنون .. بله .. خدا به عکاسش خیر بده...
هرکه به من می رسد بوی قفس می دهد جز تو که پر می دهی تا بپرانی مرا...
التماس دعا رفیق...
پاسخ:
:) خیلی عالی... ممنون. محتاجیم...

فدااااااااااات آجی!!

پاتو برداری منو می بینی عجقم!!

اونقدر دلم می خواد دوباره بهت گیر بدم! D:

اذیتت کنم چرا مشکی سرته!

حتما ببینمت!

موفق باشی کوسه :))

پاسخ:
نگووو این حرفا رو من کوچیک شمام...
گیر بده ، گیر دادن تو خوب عست... ولی کیه که گوش بده :دی
کوسه هم خودتی :/

سلام

جالبه! اینجا خیلی منو یاد دوستم میندازه.ببین وبشو:

majhool.blog.ir

تو هم مثل اون قشنگ مینویسی. و دوست داشتنی

تیکه هایی هم که با دوستات میای مثل تیکه های ماست:"گیر بده...گیر دادن تو خوب عست"

کلی خندیدم...

ببینم! نکنه شما هم عضو پلاسی؟

پاسخ:
سلام... ممنونم...حتمن بهش سر میزنم.. نه یه چند ماهی ه پلاسو رصد نمیکنم... شاید هفت هشت ماه.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۹ باران نم نم

گاهی یک سنجاقک به تو دل میبندد

و تو هر روز سحر؛

می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه،

از خم پیچک نیلوفرها ،

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است...

پاسخ:
چه قشنگ مال کی بود؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۲ زهرا امیری
والله یعلم ما فی قلوبکم و کان الله علیما حلیما
وبت حال و هوامو حسابی عوض میکنه..خ وب میشم
شایدم خ ر ا ب یار...
پاسخ:
الحمدالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">