یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

مثل یک بیت غزل...

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۲ ب.ظ

اول و آخر...یار

بدون هیچ پیش زمینه ای شروع میکنم به تایپ کردن برای تو... ببخشید که خیلی برای دل شما قلمم خوب نیست، قلم که چه عرض کنم؟! خودم هم برایت خوب نیستم..!

پشت به سایه ها و صدا ها پیش می روم...

باید غصه ها و غم هایم را بگذارم کنار،به بهانه ی میلاد تو...

همه منتظرند یک ناجی بیاید دستشان را بگیردُ...

غبار از دل و روی شان را که انگار هزار صبح نشسته باشند بشوید...

در کجا ایستاده ای که جهان انگشت حیرت می گزد و این چنین به تو خیره مانده؟!

تا کی این مونولوگ ها را تکرار کنم؟

پ.ن1: مثل یک بیت غزل می رسی روزی ناگهان... همه غزل هایم نصفه نیمه رها مانده اند مثل ادامه همین تک مصرع...

پ.ن2: شب ولادت شماست و من مثل همیشه بدون هدیه آمده ام... شما آقایی کنُ...رد نکن مرا...عرض تبریک آقا و کمی بی تابی...(+)

پ.ن 3: چقدر همه جا غم و غصه ست عیده مثلا (+) :))

همین!

نظرات  (۲۲)

دل تتنگ شدیم :(
پاسخ:
سلام لیدی کلونل... عیدت مبارک!
شعر اولیه خیلی لوس بود :|
دومی که دیگه علنی میگه برقص :|

گزارش رد میشه براتون :دی
پاسخ:
بی احساس :/
حالا این دفعه رو  گزارش رد نکن:دی
اصا این موزیکا رو گذاشتی حواسمون پرتید :دی
عید شمام مبارک :)
پاسخ:
گفتم دم عیدی حال و هوات عوض شه!
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۹ زهرا امیری
چقدر همه جا غم و غصه ست عیده مثلا

شما ببخش به بزرگی خدا..

عیدت مبارک دوست جان
پاسخ:
:)
ممنون.عید شما هم...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۹ دوست عزیزتر ازجانت
سلااااااااااااام ماهی
عیدت مبارک گوجولوع 
:*

پاسخ:
سلام رفیق!
عزیز تر از جان؟؟:دی تشتک ها رو بردار از زیر پا:/

۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۲ بهترین بوی ماه
سلام
با وجودی که امروز عید بود خیلی دلم گرفته بود از دست گناهان!
امامزاده ای بودیم و بسیار یادتان کردیم!
:)
پاسخ:
علیک منی السلام
به به...زیارت قبول... دستت درد نکنه . خدایی منم به یادت بودم.
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ / پـنـجـره بـاز / تـرمــ ه

+ فقط خدا میداند چقدر دل ب آمدنت خوش کرده ایم..

فقط خدا میداند چ حال ِ خوشی داریم وقتی تمام ِ آینده مان در تو تمام می شود ..

فقط خدا میداند بی تو این دل چه میکشد !


اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه و انصاره ..

اسعد الله ایامکم ..

با تأخیر  _   میلاد ِ حضرت /صبر/ مبارک :)

دل آشوبانه ملتمس ِ دعا

پاسخ:
محتاجیم...


میان ِ این همه اگر ، تـــو چه قدر بایدی ... مولای من !
پاسخ:
:)
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۲ سجاد عبدی
التماس دعا
خدا قوت
۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۸ علی درستکار - جوش شیرین

سلام ... لطیف و صادق بود ..لذت بردم ...

اومدم ... هم خودم ... هم خوشم :)

دلتون روشن و ولایی ..

مخلصیم

۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ سجاد عبدی
طلب حلالیت..
خدانگهدارتان
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۰ بهترین بوی ماه
دیشب آهنگ دومیه رو گوش دادم!
اولش فک کردم قمیشیه!:|
اگه به متنش توجه نمیکردم باور کن میگفتم خودِ خودشه!
...
مالِ کیه؟!
پاسخ:
چاووشی... اتفاقا الان داشتم فکر میکردم چه آهنگ جلفیه! شاعرش البته مولاناست..
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ فرزند خاک
سلام.
عید شما هم مبارک.
فکر کنم این آخرین پستم باشه یه سرش بزن. یه مدت نیستم.
واسم خیلی دعا کن خانومی.

پاسخ:
سلام...خیره ...حتمن خواهر دعا گوتم اگر لایق باشیم.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۳ بهترین بوی ماه
هی دم به دقیقه دکور عوض کن!
:)
...
دعام کن خواهر!
پاسخ:
دنبالِ یه قالب خوبم که کلن تغییرش ندم هی. جزئی تغییر بدم. اینم یه جاهاییش کار خودمه!!
باورکن خیلی تو ذهنم میای. اگه قابل باشیم به اسم به یادتم.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ بهترین بوی ماه
باریک الله!
خوش سلیقه ای!
...
چه خوب!
مگه اسممو میدونی؟!
یه چیزی بگم شاخ درمیاری!
دل به دل راه داره!
ما هم به یادتیم!
پاسخ:
متچکرم! منظورم همون اسم افسرانیه:/
جدی؟ دستت درد نکنه... راستی شما چند نفرید مگه؟ :P
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۹ بهترین بوی ماه
چی ایم؟!
اون چیزی که میخوام بگم شاخ دربیاری اون نبود که یه چیز دیگست!
وبلاگتم دارم به فنا میدم!
:دی
پاسخ:
می خواستم بگم چی هست اون؟ گفتم شاید همین بوده:دی
:))))) عیبی نداره.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۴ بهترین بوی ماه
آهان!
چشمام ضعیف شده مادر!
نفرید رو با کلی نقطه اضافه دیدم!
ما اصولا یه نفریم!
من و خودم!
:)
پاسخ:
پس دو نفرید دیگه! آخه گفتی ما:/
راجع به اون موضوعیم که خصوصی گفتی. اتفاقا خیلی واسم مهمه اون موضوع. واقعن عجیب بود. عوض دو تا شاخ، سه تا شاخ دراوردم.چرا زودتر نگفتی کلک:دی
خودمونو تحویل گرفتیم حالا!
...
آخه هر دفعه فراموشم میشد!
الانم گفتی به یادتم یهویی یادم افتاد!
خیلی عجیب بود!
پس معلومه از بندگان خاصش هستی!
بنده خوب شاخ دار!
:)
پاسخ:
آره خیلی خاص! خاصِّ به بدی ها!
آره واقعن عجیبناک بود. در ضمن به مناسبت این اسمت:

تو "ماه"ی و من "ماهی" این برکه ی کاشی
اندوه بزرگی است زمانی که نباشی:پی


میگم تله پاتی داریم در حد لالیگاها!

من میخواستم ایم مطلب آخری رو راجع به اسما بگم!
ای بابا! ای بابا!
برکه کیه حالا؟!
:)

رسما برفنا رفتی!
حقته!خودت خواستی ماهیِ حوض کاشی!
شبا میام تو حوض بهت سر میزنم!
:دی
پاسخ:
:)))
یه همچین آدمایی هستیم ما!
"برکه"این زندگی زیباست.
باشه پس از شام بیا!امیدوارم از غدای مخصوص ماهی ها خوشت بیاد :))
عجب ماهیِ خسیسی!
میگی بعد ازشام بیا بعد میگی از غذاتون خوشم بیاد!
نکنه میخوای بیام ظرفاتونو بشورم؟!

فعلا که هر شب دارم تحلیل میرمو از بدر بودنم خبری نیست!
یه چیز تپل بزار که شام بخوریم!
پاسخ:
نه بابا گفتم پس، از شام بیا. باشه فقط می دونی که غذای ماهی ها چیه؟ تپلاش خیلی خوشمزس:))))
چیه؟!

پاسخ:
ببخشیدا :دی
کرم:)))
بخوابونم دهنت؟
این چه جوابیه به کامنتم دادی؟ :|
پاسخ:
:اس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">