یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

شبِ حراج

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

اول و آخر...یار

سفره ی دلم را جلوی چشمت باز میکنم...

می نویسم و خط می زنم...می نویسم و نمی نویسم...دو تا یکی...یکی دوتا!

دستم به داد دهانم نمی رسد!

پوچ و هیچ توی این هیاهو و گردباد لغاتِ پراکنده می چرخم...

بی آنکه کلماتم رسیده باشند، درباد"حراج" میکنم...

ببین خدا خوب می دانم "چاره" ی این دل چیست...باید "بی چاره" ی تو باشد...

فقط یک معمایی این وسط مانده و ذهن مشوشم را حسابی درهم تر ریخته:

تو به من چه نزدیک، نزدیک تر از حبل ورید...

من از تو فرسنگ ها دور...

از تو که این قدر دلسوز منی... .

می خواهم بنده ی تو باشم...

مهربانم!

لطفا...اشغلنا بذکرک!

که تویی هادی و منم ضال!

و من سفره ی دلم باز می ماند...تا تو کمی هدایت توی آن بریزی...

پ.ن : این فایل صوتی را گوش کنید.(+)

همین!

نظرات  (۱۰)

نه بهشت ت را می خواهم نه جهنم ت ... 
محبت ت را طلب میکنم ... یا الله

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۱ زهــــرآ تـرمـــ ه
سلام .. صوت ِ خیلی خوبی بود .. کلام ِ آقایم سید علی : )


+ این نماز های پریشان ( َم ) ب درد ِ هیچ جای دنیا نمی خورد ..

باید دست ب دامن ِ چاره زد !
و اکرم الاکرمین ستار العیوب غفار الذنوب
برای دل تنگ و گرفته ما عالی بود...
به جمع دوستان ترنج خوش آمدی...
پاسخ:
سلام بانو... ممنونم. همچنین...
سلام ماهی جان.
مثل همیشه پر از احساسات پاک دخترونه.

آب تنگ از روزهای پیش خالی تر شده ست...
غصه نخورید ماهی.
خدا قوت
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۰ زهرا امیری
خوندم..
سلام

ببخشیدم که نای نوشتنم نیست..
پاسخ:
سلام... چقدر خسته..؟!
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ زهرا رستگار
سلام
زیبا می نویسید .. ممنون از حضورتون ...
لینک میکنم!
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ سید میلاد موسوی
درود فراوان؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
به ما هم سر بزنید و اگر با داد و ستد پیوند همدل بودید؛ آگاهمان کنید؛
در پناه پروردگار دادار؛
بدرود.
iPendar.Blog.Ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">