یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

از سوز گریه های خودم گریه می کنم...

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ
اول و آخر...یار
دلت که گرفته باشد
با صدای "یک آهنگ غمزده" که هیچ...
با صدای "لحاف دوزی" هم...
گریه ات میگیرد!!
گریه ات که میگیرد...
باید سریع به بالِشَت پناه ببری!
بالاخره هرکسی، یکی را دارد
برای
آ...رام شدن
و من...
گوشه ی بالِشَم را.

که می شود این : +

پ.ن: هر روز از این مسیر برمیگردم.../ ازرفتن ناگریز برمیگردم!

تو شام بخور،بخواب تنهایی جان!/ من مثل همیشه دیر برمیگردم!

(شاعر:نمیدانم)

همین!
۹۲/۰۳/۱۹

نظرات  (۱۷)

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل
بر دامنش آویز که با وی خبری هست...
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۰ باران نم نم

جیگرم کباب شد ماهی جان!

اتفاقا بایدم از صدای "لحاف دوز" گریت بگیره،چون پشت اون صدا غم واقعی یک مرد زحمتکش پنهان شده...

دلیل غمت رو نمی دونم ولی سعی می کنم غمت رو درک کنم...(اگر دلیلش دنیویه که مرتفع بشه الهی!اگر هم اخروی و شهدا شرمنده ایم هستش که انشا الله روسفید باشی نزد پروردگار و پاکانش!)

شاد باشی و سر فراز

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۱ زهرا امیری
بالش خوب است. بالش خیلی خوب است. از صد تا شانه ای که نمی شود سرت را بگذاری رویشان و بهار بهار گریه نکنی خیلی بامرام تر است..

نوشته هات خیلی قشنگ هستند ماهی جان.
موفق باشی خانومی.

سلام عزیزم وب جالب داری خوشحال میشم به منم سربزنی

دلبسته اندوه ِ دامنگیر ِ خود باش
از عالم ِ غم دلرباتر عالمی نیست ...

دل َت آرام ...
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۱ محدثه سادات
(ازین شکلکا که نفس عمیق میکشه...)
از سوز گریه های خودم گریه میکنم...
خوب بود ماهی بی تاب.سلام
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۴ زهرا امیری
اومدم شاید واسه این پست حرف جدیدی داشته باشم دیدم نه. . حرفم همون قبلیه است که نوشتم..
سلام.
"رویایی به نام ایران"

منتظر نگاه و نظرتان.
شاعر شکست خورده ی طوفان واژه هاست...
لطفا قبل از شرکت در انتخابات حتما گوش دهید

http://fanous.blog.ir/1392/03/23/%D8%AF%D9%84-%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%AF

التماس دعا
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۴ زهرا امیری
پست جدید نمیذارید؟!
پاسخ:
حسش بیاید میگذاریم... همه که مثل شما پر سوژه نیستند.. : { 
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۱۸ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
سلام
اجی خیلی قوی شده نوشتنت...

دلم گرفت با این پست
در حد گریه :(
پاسخ:
سلام..تازه به نظر خودم قبلن بهتر مینوشتم...ممنون.
قصدم این نبود:'(
بسیار زیب
خدا قوت:)
خداحافظی موقت من:)
بروزیم
۰۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ بهترین بوی ماه
باید سریع به بالِشَت پناه ببری!
بالاخره هرکسی، یکی را دارد
برای
آ...رام شدن
و من...
گوشه ی بالِشَم را.

عالی بود و حقیقی!
بنده عضو کانون پرورشی بودم!
همون خانمی که شما رو مادر خظاب میکنه:دی
(الف.ج)

بیا با رفیقم آشنایت کنم یه کوچولو!


راستی وبلاگت عالیه!
میری تو بوکمارک!
:)

چهارمین لینک
پاسخ:
سلــــــــــام. ممنونم. خوش اومدی.
یعنی الان این وبلاگ خودت نیست؟
۰۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ بهترین بوی ماه
سلام علیکم
ممنون
چرا مال خودمه!
:)
پاسخ:
به به.. لینکت میکنم با اجازه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">