یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

دردگیر!!

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۵ ب.ظ
اول و آخر...یار
باید روحم را ببرم پیش طبیب سنتی برای بادکش!!
تا منشاء درد را پیدا کنم...
و شاید
به حجامتش نیاز شود...

پ.ن1: شنیده ام در بادکشِ جسم، هر نقطه ای که درد بیشتری داشته باشد، مکان بیماری است!
پ.ن2: این فایل صوتی را "سعی" کرده ام الگوی خودم قرار دهم.(+)

بعدن نوشت: شاید یکی از چیزهایی که خیلی این روح لطیف(!) من را آزار می دهد صحبت کردن با افرادی است که با تو درد دل می کنند بعد نظرت را میخواهند و بعد تر اینکه نظرت را که میگویی خب ممکن است انتقاد هم بکنی و همیشه با جواب های حق به جانب و توضیحات خیلی خیلی حق به جانب تر و کادو شده از استدلال های قشنگ قشنگ میخواهند تو را قانع کنند. خب نظر نخواه لطفا! و تو حالت به هم بخورد از این نوع صحبت کردن که عالِم دهرند و هر بار این اتفاق بیفتد و تو کمتر رغبت کنی به هم صحبتی با آن ها و البته همان موقع هیچ نگویی و دهانت را ببندی که در عالِم بودن خودشان باقی بمانند، این می شود که دایره ی دوستانت را کوچک تر می کنی تا عذاب کمتری بکشی و آرامش را به خودت هدیه دهی!! و هر روز که می گذرد از تعداد دوستان نزدیکت(که مطمئنن تعدادشان برای هر فردی شاید به زور به اندازه ی انگشتان یک دست  برسد!)که حرکات این چنینی را می بینی، می کاهی. درنتیجه تنهاتر می شوی و تشکر میکنی که این نکته را خیلی خوب به تو یاد آور می شوند که نزدیک ترین دوست خدا ست...
همین!

نظرات  (۹)

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۹ باران نم نم

ماهی سلام،

کجایی پس نیستی؟

زالو درمانی بهتره ها!

پاسخ:
علیک منی السلام بانو
زالو... چندش دارد کمی...
جاانم آقا سید.الگوی سنگین و مطمینی هست.التماس دعا خواهر
پاسخ:
حاج آقا انجوی نژاد؟ بعله... محتاجیم رفیق
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۵ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
با سلام.
یک ماه اخیر مشغله هایم فراوان بود و حضورم در فضای مجازی بسیار کم؛
متاسفانه دفعاتی، وبلاگ توسط فرد یا افرادی ناشناس به روز شد!! امیدوارم تحرک نا به جایی صورت نگرفته باشد.
بحمدلله اکنون مشکل مرتفع شده.

شما می توانید مجدد مرا لینک کنید و به این افتخار مفتخر باشید :))
خانومی زود برگشتی وسط غار بود اومدی؟ مطالب اخیرت رو خوندم زیبا بود :)
پاسخ:
سلام
بله خب خبر داریم از مشغله هایت... تبریکاتمان را هم  که درثانیه عرض کردیم:دی
نه در یک روز 3 امتحان داشتم امتحان ها هم پشت سرهم بودند. ممنونم... :)

یاد ِ این شعر افتادم :

بگو برای تپیدن چقدر باید داد
برای خوب دویدن چقدر باید داد

به بارگاه خدا میبرند روح مرا
برای دیر رسیدن چقدر باید داد

مرا از این قفس زندگی رها نکنید
بخاطر نپریدن چقدر باید داد

بدان که گرگ صفت نیستم من انسانم
ولی برای دریدن چقدر باید داد

دراین زمانه که نان آبروی انسانهاست
برای قلب خریدن چقدر باید داد

درون سینه اگر جای زندگی خالی است
بگو برای تپیدن چقدر باید داد

پاسخ:
قشنگ بود... من عاشق شعرم ممنون...
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۶ باران نم نم

چی کشیدی از دستش که اینقدر قلمت خون چکان است...؟!

منم داشتم ازین دوستا...همون بهتر که حذف بشن!

تنت سلامت باشه!!!

پاسخ:
وقتی متن را نوشتم اوج ناراحتیم بود، تشکر می کنم به خاطر دعایت :)
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۴ باران نم نم
تو اکـنـون شهــر علــم و اجتهادی

تو رب النوع شمشیر و جهادی

تو خورشیدی شدی در گوشه غار

بر نور تو شد خورشید و مه تار

بتـاب و روشنـی بخش جهان باش

مـهـین پیغـمبر آخر زمان باش

عید پیامبری رسول خدا مبارک
پاسخ:
ممنون منم تبریک عرض میکنم ...
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۱ وحید پناهلو
سلام . 
فایل هایی که میذارید زیباست . 
این روزها برای رسیدن به همان 
آرامشی که تو پست گفتید انقدر
دایره ی دوستانم را محدود کردم 
که به نقطه شدن نزدیک شده . .
و شاید این مشکل من باشه .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
من واقعا دوست ندارم دایره را کوچک کنم. که البته این کوچک کردن به معنای حذف نیست به معنای کم شدن درجه بندی ای هست که بین دوستانم دارم.ممنونم.
مجبور نیست آدم دایره دوستانش رو کوچیک کنه
فقط کافیه یه دایره ی دیگه از دوستان خاص درست کنه
و با دایره ی اول از این امور حرف نزنه...و فقط با خاص ها اینگونه بشه



تنهاترین دوستت حافظت باشه!
پاسخ:
نه دیگر خواهر من ... خوب نخواندی... همیشه خودشان شروع کننده هستند نه من... چون من با هرکسی مشورت نمیکنم. درضمن دوست خوب مثل نقل و نبات نیست که دایره دایره جور بشود... دوستی با خدا یک چیز دیگری است... البته اگر بگویی از چه لحاظ حافظه،خوب میشود... ممنونم.
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۷ کبوترِ حرم
انقد از تهِ این پستت بهم برخورد
انقد برخورد
نزدیکم بودی رو سرت مو نمیذاشتم بوخدا!

باور کن
خودتم میدونی چی میگم :خط صاف!!!!!
پاسخ:
:)))
حالا چرا به خودت گرفتی کبوتر جون؟ :دی اصن موضوشم یادم نیس واسه چی نوشتم. 
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">