یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

پنجره ی خیال!

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

اول و آخر...یار

من حتی به اندازه ی این صدای ممتد زنگ آیفن هم زنده نیستم!

دوست داشتم پنجره ی خیالم را باز کنم و دست در آسمان افکارم ببرم و یادی که بادبادک شده را بگیرم بیاورمش پایین یا شاید بهتر بود برای تلویزیون فکرم یک کنترل تهیه کنم... .

باید بپرم...

پرشی به وسعت قرن!

پ.ن1: حواسم را به تو میسپارم ... حواست هست چند وقت است مرا نطلبیده ای؟ ...حواسم هست 3 سالی میشود به گمانم...یا انیس النفوس..

پ.ن2: فقط خدا (+)
همین!

نظرات  (۵)


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند 

که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم ... 


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۶ محدثه سادات
نگو که شرمندشم...
باید بپرم...
مشهد حرم ورودی باب الجوادتان
آقا عجیب گرفته دل من برایتان...
یادش بخیر اواخر ماه رمضون پارسال اونجا بودیم... صفایی داشت...
دلمو هوایی کردی...
پاسخ:
:'(
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۹ زهرا امیری
من حتی به اندازه ی این صدای ممتد زنگ آیفن هم زنده نیستم!

من حتی به اندازه ی این صدای ممتد زنگ آیفن هم زنده نیستم!


تمام پست یک طرف این جمله یک طرف

پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">