یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

القاعده ای!!

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ
اول و آخر...یار
برای شروعِ نوشتنِ تقلب
برای امتحان...
"بسم الله الرحمن الرحیم"میگفت...

پ.ن: نمیدانم شاید دیگر تا این حد هم ربط نداشته باشد ولی یاد فیلم "بدرود بغداد" افتادم. آنجاییش که یکی از اعضاء القاعده نارنجک را با بسم الله الرحمن الرحیم پرتاب میکرد...!!!
همین!

نظرات  (۶)

خب نیت مهمه :دی
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۳ پوریا رودبارانی
زیبا بود آفرین
ای بابا! ینی اونایی که تقلب میکنن رو میفرستین کنار دست بن لادن!
نکنه فردا هم میخواین بگین همین ها بودن زدن برج دو قلو رو آوردن پایین!
نکن خواهر من! نکن!

سلام.
حلالش!!
تقلب تو امتحان از شیر مادر هم حلال تره!
دوستان صحیح فرمودند
نیت مهمه

زمانی نمانده
دیگر بسم لله هم از زبانشان خواهد افتاد...
پاسخ:
مگر هر کسی هر چه میگوید صحیح است؟! دوستان به مزاح گفتن نیت...نیت چه کاری؟ تقلب؟
البته من هم نیت رو شوخی کردم ؛‌

تیکه دومش جدی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">