یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

خودم...

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ
اول و آخر... یار
دوباره کلمات توی ذهنم این پا و آن پا میکنند، می آیند و نمی آیند...
تا به حال با خودت غریبه شده ای؟!
تا به حال شده وقتی در حال حرکت هستی با عطسه ای عمیق و وسیع چشم باز کنی ببینی سایه ات میخواهد خفه ات کند؟!
خدایا! سایه ام هم دیگر مرا نمیشناسد...شایدهم من او را! قصد جانم را کرده بود!
از خودم در امان نیستم...
اللهم اعوذ بک من شرّ نفسی...
خدایا! چگونه با این خراب آباد، قیامتم را آباد کنم؟!
همین!
۹۲/۰۱/۲۳

نظرات  (۵)

سلام بر ماهی بی تاب.
خوبید؟
نبودید یه مدت . نگران شدیم.
خونه ی جدید هم مبارک.
من همون کلاغه ام.qarqarqar.blogfa.com
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
لینک شما رو هم درست میکنم.

ماهی نازنینم...

 

پاسخ:
:)
۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۳۲ چادرم پرچم من
سلام خواهرخانم
چشم
مبارک باشه
راستی اسم من رو تو لینکات چرا گذاشتی چادر من؟؟

.::. چادرم؛ پرچمِ من .::.

ممنون :)

راستی یادته یه بار اومده بودی گفته بودی این علامتای دور و بر اسم وبلاگمم بذار؟ بعد من کلی بهت خندیدم :دی
پاسخ:
سلام...مرسی... آخه خیلی شلوغ میشه ...ولی چون حستو درک میکنم باشه:دی الان منم بهت خندیدم:))

سلام بر ماهی کوچک عزیز،

چرخ وبلاگت همیشه چرخان باشه و لبتم همیشه پر خنده...

پاسخ:
سلام... ممنون...
۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۹ چادرم پرچم من
حالا اگه دوس داشتی علامتشو وردار ولی جدا چادرم پرجم من معنیش با چادر من فرق داره :))
پاسخ:
چادر من نبود خب! پرچم من بود!:دی باتشکر از اجازه ای که دادی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">