یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

قبله نما!

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۱۴ ب.ظ

اول و آخر...یار

قبله نمای دلم دیوانه شده از بس چرخیده و به جای یک، چندین قبله را پیدا کرده! یکی نیست انگشتش را بگذارد جلوی عقربه اش تا از حرکت باز ایستد و قبله ی اصلی را نشان دهد!

زندگی با کدام حرکت و رفتار مردانه ای چشمانم را پر کرد و دلم را برد؟! آن قدر که خودم را در آینه نتوانم ببینم! قیافه ام را یادم رفته! خودم را یادم رفته! چه رسد به خدا!

چقدر میخواهم از خویش بگریزم؟ چه قدر میخواهم به خویش برسم؟ چقدر میخواهم...

برای رویاهایم آواز میخوانم و خواب خوشی را برایشان آرزو میکنم!

پ.ن1: سفر به جبهه های غرب در اواسط شهریور سعادتی بود، مخصوصا با حضور دوست عزیزم(آسمانه) و شب بیداری هایمان!! و حتی پیدا کردن دوست های جدید!

همین!

۹۱/۰۶/۱۷

نظرات  (۱۹)

بعضی مواقع رو به چند تا قبله با هم می ایسته
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه
سلام...
عجبا!
فکر کنم کاره آسمان اون حوالیه،ستاره هاش کار خودشون رو میکنن؛هم رو زمین هم تو آسمون...
ماهی:
سلام...واقعا؟ نمیدونم شاید... حوالی اونطرفا کجاست دقیقاکه اینجوری نیست..؟!
سلام علیکم ....حالتون خوبیه انشاءالله؟
خوش به سعادتتون .... زیارت کربلای شهدای ایران نصیب هر کسی نمیشه. باید دعوت بشی تا بتونی بری.... دعا بفرمائید ما هم بریم تو لیست دعوت شهدا. التماس دعای...
اللهم عجل لولیک الفرج .... یا مهدی (عج)
ماهی:
علیکم السلام.. لطف دارید... مارو دعوت میکنن ادم شیم فایده نداره... شما که یحتمل جز شهدا هستید از لحاظ دانشمندان ایرانی و این ها...
همون سفری که رفتید دیگه، اون حوالی زبان دل آدم رو باز میکنه،بعد سر ریز میکنه میاد رو کاغذ!
مگه همین رو نمیخواستید؟!
اصلا اسمان کویر با آدم همین میکنه،خاصیتشه... باید در این زمونه ز یاد رفت و یا پذیرفت.
مجبور به انتخابی...
یا علی.
ماهی:
اهان "اون" حوالی ! ببخشید حواسم نبود اصلا! چرا همینو میخواستم!:( ممنون...
سلام ابجی جان
خوشحالم بعد از قرن ها نوشتی..
این روزها من هم همین جورم... چند قبله . چقد قشنگ توصیف کردی ! :(
ماهی:
سلام خوبی؟ منم خوشحال شدم نظرتو میبینم...ممنون :(
من خیلی دوست دارم غرب برم
به ما گفتن تیر باید میرفتیم دیگه گذشته :|
خوش به حالت...
ماهی:
آره دقیقا به ما هم همینو گفته بودن! به ما ساعت 6صب خبر دادن که پاشید بیایید:|:دی... ان شالله سال دیگه باشما بریم خواهری...
من دلم غرب میخاد:(
تا حالانرفتم:(
ماهی:
ان شالله سال دیگه قسمتت شه رفیق..اصن با هم میریم:دی
سلام.مشتاق دیدار
ان شاالله که مارو هم دعا کرده باشید:)
یاعلی
ماهی:
سلام رفیق... ما بیشتر:) ... ما که دعاگوت هستیم اگه قابل باشیم...شمام یادت نره:|
خدا کنههههههههههههه
سلام ماهی جان
مطالب قشنگت رو خوندم.همگی رو!
یه دفتر دل نوشته ی خیلی نفیس دارم که هر چیزی توش نمی نویسم جز اونایی که لایق باشن و نفیس!
حالا می خوام دفترم رو میزبان متن های نفیست کنم...
متن هایی که خبر از پاکی دل نویسنده ی شان می دهد...
ماهی:
سلام...خوش اومدی...خواهش میکنم;)... لطف داری
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۷ طاهره بانو
سلام ماهی تنبل،
چرا به روز نمیکنی؟
یه وبلاگ جدید راه اندازی کردم بیا... ببین...نطرهم بده
ضمنا با افتخار لینکت هم کردم !
ماهی:
سلام... ماهی تنبل؟:دی مچکر ... چقد خوب ... منم لینکت میکنم ممنونم..
....جونی دلم تنگته!
شنبه 5شنبه ها دانشگاهم،بیاببینمت دختر!
ماهی:
سلام خوبی؟
من که شنبه ها هستم ندیدمت امروز...
پنجشنبه ها نیسم حیف! چقد کم میایی دانشگاه!!
سلام ماهی عزیزم... اگر بگم هنوز از نوشته هات سردرگم هستم، باورت میشه؟!!
عالی بود آبجی ...
افتخار میکنم که دوستی مثل تو دارم...
ضمناً بانو شما هم با کمال احترام لینک شدین ...
یا علی مدد ...
ماهی:
سلامممم...لطف داری ابجی بزرگه:) مرسی
۲۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۶ لباس شخصی گمنام
سلام علیکم
پس از مدت ها داشتم میچرخیدم دیدم سایتتون رو
خداقوت
مطالبتون خیلی قشنگه
مخصوصا همین
ان شاءالله موفق باشید
التماس دعای فرج
یاعلی(ع) مدد
سلام چقدر زیبا می نویسی کاش زودتر از اینها اومده بودم اینجا !
ماهی:
سلام
ممنون.وبلاگتون باز نشد...
سلام خواهر جان خوبی؟
یه ماهی هست هر جا میرم نشونه هاش هست! فقط تو حوض ما نمیاد!
نمیخوای آپ کنی؟
ماهی:
سلام دوست افسرانی من:)
والا حس و حالم خوش نیس ... وگرنه خیلی دوست دارم...ههه!
۱۷ آبان ۹۱ ، ۰۹:۰۵ خاکبارانخورده
زیارت قبول !
سلام
....
طبیعت به من یاد داد یلدا هم سحر می شود ...
لبیک یا مهدی
....
با فضایی نو میزبان شما هستیم .
دل از خدا به صنع خدا بسته ایم ما
در کعبه دل به قبله نما بسته ایم ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">