یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

ر م ض ا ن

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۵ ق.ظ

اول وآخر ... یار

من را ببخش و بیامرز غافل از اینم که این فانی دو روز بیشتر نیست!
و احتمال دادن به این سخن، صعب و سختم است که شاید همه اش روز دوم باشد... مگر میشود اصلا؟!
می بینی؟! هنوز هم باور ندارم! پر توقعمان کردی حسابی...
مشکلی که برایم پیش می آید یادم می افتد که "هستی" ام هستی...یا قاضی الحاجات
و گناه که میکنم بعد از گناه یاد تو می افتم! یاد پوشندگی هایت...یا ستار العیوب
اما من بنده ی تو ام!
و جز تو چه کسی برای بنده اش خدایی کند؟!
که شرمنده ی تو ام!
تا که از جانب معشوقه نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد...
عاشق تر از ما تویی خدا... کششت در من فزون تر باد...
الهی! دورت بگردم...
پ.ن1: بهترین تلنگر این است که صبح با صدای " لا اله الا الله" جماعت کوچه از خواب بیدار شوی!
پ.ن2: هی فلانی! مراقب دلت باش!
امانت است...
همین!
۹۱/۰۴/۲۵
ماهے !!

ماه رمضان

نظرات  (۱۵)

الهی ما نا باول من عصاک و تبت علیک
خدای من! این بنده تو از اول که گناهکار نبود الانم که نزدیک ماه توئه به تو توبه میکنه ببخش!
بسیار عالی
واقعا لذت بردم
ماهی:
خواهش میکنم... متشکر...
تا که از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد…
تا که از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد…
زیبا بود
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/14021
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
کشش ساحل اگر هست چرا کوشش موج؟!..:-(
سلام و رحمه الله.
بابت آن "تا که از جانب ..."
:
ایثار یعنی از دوست،چون خواست دل بریدن...
پست خوبی بود... امیدوارم قلمتان مستدام باشد
در وقت قنوتم به کف آیینه گرفتم
جز رنگ ریا هیچ نمانده ست به رخسار...
سلام.
"الهی! دورت بگردم..." خیلی چسبید!!!
دعا بفرمایید...
۲۵ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۲ مشاور سنگ صبور سعا
آیا خردمند و بی خرد مساوی اند؟
سوره مبارکه انعام
آیه شریفه 50
قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الأَعْمَى وَالْبَصِیرُ أَفَلاَ تَتَفَکَّرُونَ
معنای آیه:
بگو: « آیا کور و بینا یکسان هستند؟ آیا نمی اندیشند؟
پیام آیه:
گاهی برای تأکید بر یک سخن، آن را به صورت پرسش مطرح می کنیم. واضح است که خردمندان و بی خردان، مساوی نیستند، چنان که نور و تاریکی دانش و جهان مساوی نیستند. مهم این است که تصمیم بگیریم از خردمندان باشیم.
به نام خدا
سلام. من از طریق وبلاگ "آرمانشهر" اینجا رو پیدا کردم و وب پر محتوایی دارید! اگر قابل دونستید به وبلاگ حقیرانه ی ما هم سر بزنید..
در پناه حق
عجیب سر قبول کردن این امانته به غلط کردن افتادم!!
ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت
۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۳ جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری
دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه بسازند، فرزندانمان هرگز در تاریخ نخواهند خواند، امام خامنه ای تنها ماند./ یازهرا
***لطف نموده در نظرسنجی انتخاباتی وبلاگ نیز شرکت نمائید.***
http://jalili-saeid.blogfa.com
ماهی این لینک رو دانلود کن و لذت ببر...واسه امام زمان(عجّل الله تعالی فرجه شریف) خوندند...
dl.bachehayeghalam.ir/media/sound/chashme-omid-192kb(www.BGH.ir).mp3
ماهی:
دستت درد نکنه... اره حاج محمود کریمیم خونده مثلشو... خیلی قشنگه... ممنونم
ایمان و علمم را فزونی بخش!
اصلا دعای بهتر از این نمی شناسم...
خدایت خیر دهاد رفیق.
ماهی:
وای سلاممم:)
قابل دونستیددد:) خیلی خوشحال شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">