یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

غار بزرگ!!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ق.ظ

اول و آخر... یار

جهان غار بزرگی است و اهالی آن اصحاب کهف زمانه اند و من و تو هم جز اهالی آن!

و این خواب غلیظ فرجامی خوش نخواهند داشت مگر به اندراس و کهنه شدن سکه های تجاهل و ریا!

تا وقتی که من و تو حواسمان به شاد کردن دل دیگران است آن هم بدون در نظر گرفتن شادی خدا، آن سکه ها هنوزم که هنوز است ارزش دارد و ما همچنان جزو اصحاب کهف زمانه...

پ.ن1: دلم غار تنهایی میخواد اونم این سه روزی که در پیشه ... کاش خدا دعوتم کنه...

پ.ن2:شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم؟...ابر دل تنگم اگر زار نبارم چه کنم؟!

بهار هم تموم شد! هیچی ! عمرم تموم شد! سه ماه گذشت از سال نو! فکر کن!

پ.ن3:ولادت امام جواد(ع) رو تبریک عرض میکنم... عجیب بخشنده اند ...

بعدا نوشت: آهنگ وبلاگم هم عوض کردم!!(+)

همین!

نظرات  (۱۱)

جالب بود
بهمچنین
علیه السلام
می خواستم در جواب یه شعر بگم؛با خودم گفتم، اه! بسه "تکلف"...
حرف همینه:
خیلی محتاج دعام... جدی میگم....
یا علی.
ماهی:
حالا چی بود اون شعره؟! این جور وقتا ادم کنجکاو تر میشه...
تکلف میشه ها؟!!! ولی چون اصرار میکنید!
دل به احساس شقایق دم بازار ندم! / چشم را در پی آن رقص سما کار ندم!
این جهان غار،دلم زار،من و تو بی کار! / شاید آیا که سر و جان پی پیکار ندم؟!!
به قول خودتون: همین!
ماهی:
دقیقا درسته!! مخصوصا مصرع آخر... البته من متوجه نشدم کجاش تکلف بود!
سلام.نمیدونم چیه این غار نمیذاره ازش بیرون بیایم؟؟
سردیش تاریکیش بیسرانجامیش ینا که همش شومه!
یعنی میدونیم شومه و بیرون نمیایم!!
غار تنهایی!!
اگه پیداش کردی با من قسمتش می کنی؟؟؟
قول می دم مزاحمت نشم
ماهی:
بعله حتما رفیق!!!!
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۵ دانشجوی بسیجی یعنی افسر جنگ نرم
سلام علیکم
وقت بخیر،ایام مبارک.
من به شما یه معضرت خواهی بدهکارم...
دریاشگاه افسران اشتباهی به شما منفی دادم
انشاءالله که با توجه به معنویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای موفق باشید..
اسم من تو باشکاه: davaryar70
یا حق
ماهی:
وعلیکم السلام... ممنون... منظورتون سایت افسرانه؟ خواهش میکنم پیش میاد ... ولی من منفی ای ندیدم جدیدا تو لینکام!!
۱۷ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۷ کافه اندیشه
سلام
انشالله قابل بوده باشیم و دعای ما به جایی رسیده باشد.
برا همه دعا کردم.
انشالله این حال تا یک سال حفظ شود.
سلام.
کم رنگ شدید!
مشتاق مطلبتون هستیم....
موفق باشید.
ماهی:
سلام
بی رنگ شده بودیم حتی!
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۵۰ پایگاه اینترنتی آغاز رهایی
با سلام در صورت تمایل با تبادل لینک با ما لطفا لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید بعد گزارش دهید تا شما را لینک کنیم.
با تشکر از همکاری شما.
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۰:۱۲ تئوریسینی به نام احمد
سلام .... کجایی حاجی ...؟؟؟!!! جدی جدی خبری ازت نیستا !!!
ماهی:
سلام
بله تشریف نداشتیم!!! برگشتیم!
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۶ بی قرار مهدی
ای منتظران، نیمه شعبان رسید
برتن بی جان جهان ،جان رسید
مژده به یاران که صفا آمده
ایمنی و مهر و وفا آمده
میلاد نور مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">