یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

شک و یقین!

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۱۴ ب.ظ

اول و آخر ... یار

آن هایی که آهن بدنشان بالاست، میبایست از میادین مغناطیسی شهر دورشان کنند و ترکش های طلایی روحشان را برای روز مبادا به عنوان سند نگه دارند، امکان دارد دوباره صدایی سمج اما زلال بیاید و همه کسانی را که از پا افتاده اند هل بدهد به سمت خدا!

آن وقت این قلب ها را که به "شک" افتاده اند میزان خواهد کرد و همه را خواهد برد به همسایگی آبشار "یقین" تا به آواز شهیدان که در آمد و شد نفس هایمان گم است گوش دهیم! وه که چه صدای دلنوازی..

ملامت کشانند مستان یار...

پ.ن1: "آه" که میکشم عطر جگرکی سر گذر میپیچد توی فضا... آه...

پ.ن2: چقدر این آهنگی که "احسان خواجه امیری" برای "خدا" خونده رو دوست دارم:)(+)

همین!

نظرات  (۱۵)

سلام.یقین دارم مثل قبل نیستی...مبارکت باشه
ماهی:
سلام رفیق. حالا خوبه یا بد؟
خیلی خوب می نویسی...:)
من این دفعه فقط به ادبیات نوشتنت دقت کردم،نه به مفهوم متن..
آفرین..
حتماخوبه که گفتم مبارکت باشه
احسنت
برخیز بتا بیا ز بهر دل ما
حل کن به جما خویشتن مشکل ما
...
سلام عزیزم.مثل همیشه عالی بود.
دلم برایت تنگ شده.
:*
ماهی:
سلام رفیق، چطوری؟ لطف داری شما... من نیز هم:)
عالی بود خانومی
ماهی:
عه چه عجب از اینورا:) فکر کردم یادت رفته دیگه منو:پی
معلومه ادبیاتتون خوبه
وقتی همه میگن عالیه قطعا عالیه
آهنگ هم گوشیدم
ممنون
سلام
این تیکه اش سنگین بود...مخم هنگ می کنه:)
...به آواز شهیدان که در آمد و شد نفس هایمان گم است گوش دهیم!
۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۸:۵۹ پوریا رودبارانی
سلام مثل همیشه عالی بودی
سلام ماهی خانوم
خیلی سنگین مینوسید یه سه دور خوندم تا فهمیدم
پستای قبلتونم همینطور
سلام.
صفحه ی سفید،مشتاق قلم هایی ست که آه شان بوی جگرکی می دهد!!!
یا علی.
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۰۵ منتظر بهار
بی نظیر بود :)
لینک اهنگ هم خوب بود ، ممنون
"یا علی"
سلام
ماهی خان،تبریک و صد تشویق که مدال بهترین پست وبلاگت رو به همین پست اهدامیکنم...این بوی جگرکی و اون ترکش های طلایی منو یاد همون بوی دنیا میندازه...همون بویی که اون شب تو بیت مشام مان را قلقلک میداد!!!
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
ماهی:
ماهی خاننننن؟!!!!!!!:)))) خب منم از این به بعد بهت میگم سمانه خان:))) .... عاره ... چقدم که اون شب ما تو بیت مستفیض شدیم:))))))
سلام عزیزم
دلت به خدا نزدیکه میدونم اما راه رسیدن به خدا فقط اینه که از زمین پرواز کنی
زمین و ادماش چه خوب چه بد راه رسیدن به معبوده یادت نره
ماهی:
سلام رفیق... اگه دلم به خدا نزدیک بود وضعم این نبود:)
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۰۶:۲۸ تئوریسینی به نام احمد
سلام مهندس !!!!!!!!!!!! خبری ازت نبود گفتم یه سر بیام اینور !!!!
چه خبرا ؟؟؟!!!
ماهی:
سلام تشکر از شما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">