یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

واکسن تبسم!

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۵۹ ب.ظ

اول و آخر ... یار

تشنه ام!
کاش یک "پیک*" آفتاب همین حوالی بود، هم تشنگی ام رفع شود هم مست شوم،مست مست! فارغ از این دنیا شوم... و خود را مثل قاصدکی بی وزن بین زمین و آسمان حس کنم...

کاش مردم عادت نمی کردند به نور "تقلبی" نئون ... آنوقت یک شهر پر از آدم های مست داشتیم!

یا حتی عادت به روز مرگی...
روز مرگی شایع شده...
واکسن های "تاریخ گذشته" ی تبسم هم دیگر افاقه نمیکند ...
 
پ.ن:"راه" مینوی تو مینای "می" ام داد نشان ...
پ.ن2: تا دلم باد مبتلای تو باد... اکفنی ما اهمنی من امر دنیای و آخرتی... لطفا...
*پیمانه ی باده خوری!!
همین!
۹۱/۰۲/۱۹

نظرات  (۹)

سلام
محبت...ارزانی تان...
تبسم...درمشت های خودتان...
مابه سکوت هم قانع ایم!
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
سلام.
خیلی زیبا نوشتی..
کاش مردم عادت نمی کردند به نور “تقلبی” نئون … آنوقت یک شهر پر از آدم های مست داشتیم!
عزیزم ما همنجوری مست مستیم...؟؟!!!؟
ماهی:
شما که بعله رفیق! بعدم این سوالی بود یا خبری؟!!
من: من برای جلوگیری از روزمرگی،جدیدا شب مرگی میکنم!
خدا: انسان "همیشه" در خسران است، مگر آنان که....
ماهی:
ایمان آوردند و ...
تو بخند..چه اهمیتی دارد واقعی باشد یا تصنعی...به خاطر کسانی که از لبخندت انرژی می گیرند،بخند..:)
سلام رفیق
میگم من کامنت نمیذارم ، یا اصلا کامنتای من نمیرسه به دستت ؟ :))
ماهی:
به سلام ... نه از شما کامنتی به من نرسیده:(
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۶ احسان متین رزم
احسنت
خیلی زیبا بود
از معدود مواردی بود که دو سه بار خوندم
شادم تصور می کنی وقتی ندانی
لبخندهای شادی و غم فرق دارند
خدایا کمکمون کن که اون قدر درگیر روزمرگی هامون نشیم تا یادمون بره برای چی به این دنیا اومدیم....
.
.
.
و دیگر هیج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">