یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

...گویا راه های آسمان را خودش رفته...

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ

اول وآخر... یار

به بهانه ی سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی در20فروردین 1372 قسمتی از سخنرانی رهبر عزیزمون رو این جا گذاشتم که خواندنش خالی از لطف نیست....واقعا جالبه...

من تا مدّت‌ها که روایت فتح پخش مى‌شد، اصلاً شهید آوینى را نمى‌شناختم؛ ولى از مشتری‌هاى ‏همیشگى روایت فتح بودم. یعنى هر شب جمعه، حتماً مى‌نشستم و این برنامه را نگاه مى‌کردم. ‏روى من تأثیر زیادى مى‌گذاشت و مى‌دیدم که این کلام چقدر اثر دارد. یک وقت همان جوانان آمدند ‏پیش من (به نظرم مال جهاد بودند) من در همان جلسه گفتم: «این صداى نجیبى که این‌ها را بیان ‏مى‌کند، چیز خیلى جالبى است؛ این را نگهدارید.» خودش هم قاعدتاً در آن جلسه بود. کسى هم ‏به من نگفت که «این آقاست.» اما بعدها خودِ ایشان به من نوشت: «آن کسى که این‌ها را تهیه ‏مى‌کند، من هستم.» ‏

کسى که مى‌خواهد چنین برنامه‌هایى بسازد، باید آن نجابت و معصومیت و استحکام و اطمینان به ‏سخن را داشته باشد. گاهى حرفى را کسى مى‌زند و حرف بزرگى است؛ اما پیداست که خودش ‏اعتقادى به این حرف ندارد. امّا این صدا، آن صدایى است که بزرگترین حرف‌ها را مى‌زد و خودش ‏اعتقاد داشت. مثلاً مى‌گفت: «این جوانان ما، به راه‌هاى آسمان آشناترند تا به راه‌هاى زمین.» این ‏را چنان مى‌گفت که گویا راه‌هاى آسمان را خودش رفته، دیده و مى‌داند که این‌ها آشناتر هستند! ‏ما خیال مى‌کنیم صداى جنگى باید صداى کلفت و نخراشیده‌اى باشد. امّا ایشان آن‌طور صدایى ‏نداشت. صدایى بود معصوم و نجیب و درعین‌حال استحکامى ویژه داشت؛ در قالب نوشتارى قوى و ‏هنرمندانه.

‏مصاحبه توسط تهیه کنندگان مجموعه‌ى «روایت فتح» 11/06/1372

پ.ن1: ویژه نامه سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم به همراه والپیپر ، تم موبایل ، فیلم و صداهای روایت فتح (+)

پ.ن2: دانلود (63kb) صدای شهید آوینی هست.

پ.ن3:اللهم صل على فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک...

همین!

۹۱/۰۱/۱۹

نظرات  (۱۳)

سلام.ان شاءالله که شفاعتمون کنند..هرچند خیلی خودخواهانه هست(خودمو میگم)
همین!
التماس دعا
یاعلی
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۴۱ خاک باران خورده
خدایش بیامرزد
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۵۰ سعید صدرائیان
آقا مرتضی از اون آدم هائیه که نمی شه دل آدم براش تنگ نشه
آسمونیا رو زمین نمیمونن
زود پر میکشن:(
۲۱ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۴۵ تئوریسینی به نام احمد
سلام حاجی !!!!!!!! کجاهایی بابا !!!!!! چرا هیچ خبری ازت نیست !!!!!! ما ز یاران چشم یاری داشتیم
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و عرض ادب به شما مهدی یاور عزیز
نظر به اینکه داوری دور دوم از حلقه وصال از تاریخ 26/1/1391 در دو سطح فنی و محتوایی آغاز میگردد لذا از کلیه شما مهدی یاوران خواهشمندیم به تذکراتی که در این پست به شما ارسال گردیده توجه فرمایید تا در روند داوری وبلاگ شما مشکلی پیش رو نباشد . انشاالله.
• در وبلاگ شما باید اعضای حلقه وصال بصورت لینک جداگانه ای قرار گرفته باشد و برای داوران کاملا قابل رویت باشد
• در وبلاگ شما باید لینکی مجزا برای حلقه وصال در نظر گرفته شده باشد بنام "حلقه وصال".
• وجود لینک وبلاگ "جشنواره آخرین امید " یا لوگوی مربوط به آن در وبلاگ شرکت کنندگان الزامی است.
اعمال هر یک از تغییرات فوق الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت موارد فوق ، وبلاگ مربوطه از دور داوری حذف خواهد گردید و اعمال این تغییرات حد اکثر تا تاریخ 25/1/91 پذیرفته خواهد بود.
جوایز این دوره از حلقه وصال سه عدد ربع سکه بهار آزادی به سه نفر برگزیده و به نویسنده وبلاگ شایسته تقدیر ، جایزه نفسی اهدا خواهد گردید.
موفق و پایدار باشید
التماس دعا
یا حق
خدا هست،تو هستی،دنیا هست،این همه نعمت هست،
امامت هست،
دلت هست،
ایمانت هست...
یه لبخند حداقل چیزی است که باید داشته باشی...ولو در ظاهر ماهی!
سلام
لینکتون به سایت اوینی مشکل داره :)
کاش قالبتون رو عوض میکردین مث همون روز
خعلی قشنگ تر بودش
جوملا کار کنید
خیلی خوبه
امنیتش از ورد پرس بهتره
به گریه ‏ام نخندید، خواب‏ آلوده مردم مدینه! گریه من، ذوالفقار من است. دختر رسول خدا (ص) را با گریه چه نسبتی است؟ مرا با گریه نسبتی نیست؛ اگر گوشتان را سر شنیدن ندای حق باشد، مگر جز گریه، راه چاره‏ ای هست برای بیدار کردن شما؟! گریه‏ ام، ذوالفقار من است؛ پس بهراسید از گریه فاطمه تا دامن خوابتان را نگیرد و از نادانی بیدارتان نکند!
سلام بزرگوار
ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا علیها سلام تسلیت و تعزیت باد.
دوستش دارم اما نه اونقدر که باید هنوز..
نه اونقدر که کمی شبیه ش بشم...
جمله هاشو
کتاباشو
فیلم هاشو
همه رو دوست دارم
ولی هنوز نتونستم کمی به منشش نزدیک بشم
در حد حرف ...
سلام
خوبی؟
دلم برات تنگ شده خیلی وقته ازت خبرندارم
التماس دعای ویژه
بووووووووس.

ماهی:
به بهه سلاممم کجایی بابا شما؟ منم همینطور؟ چرا نیستی اصلا؟ خبریه؟ چشـــــم.. ما هم که مستجاب الدعوه:D شما هم مارو دعا کن...:***
۰۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۵۳ تئوریسینی به نام احمد
سلام حاجی !!!!
یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد ؟؟؟!!!
عزیزم این همه ارادت اون وقت انقدر مطلب...!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">