یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

شهید دیروز،کشته ی امروز...

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۵۸ ب.ظ

اول و آخر...یار

دیروز جنگ بود، امروزهم جنگ!

دیروز کشته دادیم ، امروز هم کشته!

دیروز سلاح تیر و ترکش و آرپی جی بود، امروز یو اس بی و ماهواره و اینترنت!

دیروز کشته ها شهید بودند و امروز کشته ها پلید... .

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

حواسمون رو تو اینترنت جمع کنیم...

پ.ن1: جنوب آرومم کرد... عالی بود ... نیومده دلم تنگ شد! مخصوصا دو کوهه و فکه...

پ.ن2: اولین اتفاق غیر منتظره ی امسال وقت برگشتن از جنوب راننده کج کرد سمت جمکران... چه چسبید زیارت ناگهانی...

پ.ن3: سه تا تحول پیداکردم:) واقعااساسی بود... تحول اخلاقی (بدتر نشده باشم:D)

پ.ن4:تولدت مبارک ای بهترین پرستار عالم ...

همین!

۹۱/۰۱/۰۸
ماهے !!

شهید

نظرات  (۱۸)

سلام
زیارتتان قبول ...
نمرده اند شهیدان که ماه و خورشیدند
که کشتگان وطن زندگان جاویدند

خلاف شمع که می گرید از هلاکت خویش
به روز رزم سپردند جان و خندیدند

فراز چرخ نهادند پای چون بهرام
اگر چه دامن از این خاکدان فروچیدند

به جان خصم فکندند لرزه هم چون بید
ولی چو کوه ز باد اجل نلرزیدند

التماس دعا

۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۱۵ سعید صدرائیان
سلام و رسیدن به خیر
ایشالا کوله بارتون خالی نشه هیچ وقت
سلام عشقی
زیارت قبول!
دست راستتو بذار رو سر ما:D
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۴۲ تئوریسینی به نام احمد
الله محیط بالکافرین !!!!!!!!
این قسمت از متن که گفتی " دیروز سلاح تیر و ترکش و آرپی جی بود، امروز یو اس بی و ماهواره و اینترنت! " منو یه جورایی یاد آرایه لف و نشر انداخت !!!!!! الان تساوی نظیر به نظیر برقراره اینجا ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
این " یو اس بی " بیچاره اینجا چیکارست ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آخ گفتی جمکران !!!! چند وقته نرفتم !!!!!!!
رسیدن به خیر
نمیدونم اینجا یه کامنت گذاشتم ولی پاک شده
قضیه چیه؟؟
فقط گفتم رسدن به خیر
سلام..قسمت مباد به فتوای نام ونان
مشغول آب ودانه بگردد کبوترم
ای آسمانیان که زمین جایتان نبود
مانده است خاطرات شما لای دفترم
باشد حرام شیر حلالی که خورده ام
روزی اگر زخون شما ساده بگذرم...
شهادت قسمتت.یاعلی
میخواستم بگم رسمش نبود که کامنتام هی پاک بشه
دیگه مهم نیس برام
اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ماهی:
سلام کی پاک کرده؟؟؟؟ من اصلا کامنتامو تایید نکرده بودم ... احتمالا چون ای پیتون عوض میشده هر دفعه که میومدید نمیدید کامنت دفعه ی قبلتون رو...
سلام
خوش به حالتون من که سعادت نداشتم امسال برم زیارت.
حالا شما یاد دوستان هم بودین یا دچار فراموشی شدین.
اللهم عجل لولیک الفرج
چه لذتی داره دو رکعت نماز تو مسجد جمکران..
سلام عزیزم
زیارتت قبول
خیلی قبول...
سلام علیکم شهدا پیام آوران خدایند روی زمین
البت هر سال خیلی ها زیارت شهدا می روند اما همه را بعد از زیارت نمی خرند به هر حال ان شا الله رنگ شهدا رو بگیریم
۱۲ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۳۹ خاک باران خورده
رسیدن به خیر
طلاییه یاد ما بودید ؟
سلام ما رو به شهدا رسوندید ؟
------------------------------------------
بر سر آنم که گر ز دست بر آید ......
------------------------------------------
خاطرات بنویسید ، برا ماها که امسال نرفتیم ، خوبه !
۱۲ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۰۵ دل من گرفته زین جا
زیارت قبول
راهت مستدام
با سلام
لینک شدید
سلام عزیز دلم
واسه دوکوهه رفتنت التماس دعا کردم...
وای اگه میدونستم میری جمکران که...
یادم بودی؟!
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
سلام
ماهی بدبخت منم ، کرم روو قلاب تویی!!!!
ببخــــــشید ! شوخی کردم..
دوستم شعر رو خوند و منم یوهو این اومد به ذهنم...
در این سرای ظلمت که چشم چشم رو نمیبیند ، احسنت دارد ، فرهنگ سازی حتی با وبلاگ!
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم...
منتظر نظراتتون هستم...
یا حق
سلام
سلام رفیق
چطوری؟ چه عجب سراغی از ما گرفتی:) ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">