یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

اندر احوالات یک مستعد تحول!!

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۵۰ ب.ظ

اول و آخر...یار

دوسال بود که سال  تحویلم را مکان خاصی بودم،"شلمچه"! اما امسال از بی لیاقتی ام قسمتم نشد آن زمان را آن جا باشم!

داشتم به این موضوع فکر میکردم که حالا چه فرقی میکند سال تحویل را کجا باشی وقتی هیچ تحولی بعد از آن در تو صورت نگیرد؟ چه در کنار کعبه باشی چه در منزل جلوی تلویزیون !! و امسال میخواهم این را ثابت کنم با این که در منزل هستم اما میخواهم به خودم و خدای خودم این قول را بدهم که تحولی بس عظیم در من صورت گیرد!!! فقط باید خدا هم کمک کند که ضایع نشوم!

نمیگویم از لحاظ سعادت فرقی ندارد ها! نه اشتباه نشود !منظورم این است تو که نمیخواهی تحول یابی همان بهتر که مکان مقدس را اشغال نکنی!

با این حال دل است دیگر دوست دارد سالش را در مکان های مقدس نو کند به امید این که تنبه یابد!

مثلا دوست داشتم امسال که صبح سه شنبه هم هست در جمکران یا مسجد سهله باشم!!

خب این برمیگردد به همان سعادت که ما نداریم!

سخن کوتاه باید! دیدم اینطور نمیشود که همش غصه خورد و دعا کرد گفتم در سال جدید یک تحرکی هم خودم انجام بدهم ببینم چه میشود!

سال بدی نبود اما عالی هم نبود! معمولی! بازهم خدارا شکر که بد نبود!!

راستی ماهی متحول چه شکلی است که بعد از عید لا اقل ژستش را بگیرم؟؟

این هم از آخرین پست ما درسال 90، باشد که آخرین پستمان نباشد ان شالله...و من الله توفیق

پ.ن1: چهارشنبه اذان صبح ان شالله اگر خدا بخواهد . گوش شیطان کر عازم جنوب هستیم و دعا گو اگر قابل باشیم. دعایمان کنید.

پ.ن2:عید را هم که درپست قبل تبریک گفته بودم!

همین!

۹۰/۱۲/۲۹
ماهے !!

پست آخر90

نظرات  (۱۷)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۷ سعید صدرائیان
سلام
سال نو بر شما هم مبارک باد
ایشالا امسال اخلاقتون از ماهی به میزان تغییر پیدا کند و بهتر شوید :))
ماهی:
سلام عجب:دی نه پس من همین حوت بودن رو دوست میدارم:دی
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۴۰ خاک باران خورده
ایشالله هممون تغییر کنیم ، ولی تغییر لحظه ای صورت نمیگیره و باید یه روند سعود طی بشه ! که شما میتونی :))
ما رو هم دعا کنید ، سلام من رو به ماشین ترکیده های وسط دشت طلاییه برسونید و از طرف من اظهار شرمندگی کنید .
ایشالله سالم برید و برگردید .
یا علی
عالی است...عالی است...عالی است...
تصمیم به تحول عظیم رو میگم...
سلام
من ماهی شناس نیستم!وگرنه حتما یه برند خوبشو واسه ژستت معرفی میکردم! البته این روز ها جملگی به دنبال سفید خال قرمزی سه دم هستند!
دیرو زود داره ولی سوخت و سوز هم داره! جنوب شما دیر شد ، مال ما سوخت!
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۲۱ بهانه بودن
میان بقچه زمین همیشه یک صدای خوب یک طلوع تازه هست
که دستهای لخت هر درخت و چشمهای هر پرنده مهاجری در انتظار اوست
و دیدنش اگر چه بارها و بارها ولی درست مثل خنده ای دوباره تازه است
و راه او در امتداد راه سبز
جویبار درون قلب دانه ای به زیر خاک کنار من ،
کنار تو ... و نام او بهار
سال نو مبارک
۰۱ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۲۳ تئوریسینی به نام احمد
امید است که همه ما تغییر و تحولی در راستای پیشرفت داشته باشیم !!!!!!!!!!!!
البته اگر خواستید تغییر کنید پیش شیخ بیایید !!!!!!!!
سلام
انشالله امسال تحول در خودت ایجاد کنی کلا مرام خدا ضایع کردن بنده اش نیست...حتما کمکت میکنه :)
منم 4 عید عازم جنوبم واسم دعا کنم عزیزم :*
ببین، حواست رو خعلیییییییی جمع کن.
این آخرین فرصته. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ببین کی بهت گفتم.
منو آینه ی عبرت!! در نظر بگیر.
2سال دیگه که هم سن من شدی، می فهمی من چی میگم.
از فرصت هات استفاده کن. نذار بسوزن. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
در این چند روز منتظرم که از تحولاتت بهم اس ام اس بدی.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
فقط خودت می فهمی چی گفتم.
ماهی:
مردمممممم :)))))
واقعاً حیف وبلاگ شما نیست که توی لینک‌هاش حقیقت محض نباشه؟!
حاجی شما با جعفر کبریائی نسبتی داری؟!
سرکی بزن به ما گاهی...
باور کن سر سال تحویل دعات کردم به اسم
با سلام سال نو مبارک سال خوبی داشته باشین.امیدوارم تحولاتی داشته باشیم نسبت به سال گذشته و از همه مهمتر فرج سلاله حضرت زهرا (س) اللهم عجل لولیک الفرج.یا علی
سلام اگه قسمت شد باز ببینمت یه چیز جالب میخوام بت نشون بدم.عهدنامه ای که یک شهید 16ساله 21روز پیش از شهادتش با امام رضا بسته بود...
یاعلی
سلام علیکم
عیدتان مبارک
خودت گفتی که وعده در بهار است
بهار آمد دلم در انتظار است
بهار هر کسی عید است و نوروز
بهار عاشقان دیدار یار است
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
یا مهدی عج
تحول عظیم
مارا کشت
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۰۴:۵۱ شوهری که داریم
سلام
سال خوبی داشته باشید
من تازه شروع کردم به نوشتن
خوشحال میشم نظر شما رو بدونم
خوش به سعادت اونی که سال تحویل شلمچه ست!
اگه تمایل دارید لینک کنید،من لینک میکنم.
www.otopia.mihanblog.com
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">