یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

دلتنگم...

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۴۶ ب.ظ

اول و آخر...یار

دوست داشتم حد اقل امسال رو تنها برم جنوب!

جنوب یه سفر خانوادگی نیست چون آدم نمیتونه راحت احساساتشو بروز بده اونم من که همیشه با این گریه کردن جلوی خانواده مشکل داشتم حتی واسه کربلا!

اما امسالم تو عید بازم با خانواده میریم!

بازم خدا روشکر

من که لیاقت همینم نداشتم...

حالا اسم جنوب،سه روزه واسم شده روضه... تا میگن جنوب من دلم رفتم واسه خودش...

فقط دعا میکنم به گردان تخریب دو کوهه برسم..

این آهنگ حس خوبی بهم میده...( با تشکر از نقــ ـــش بَنـــدانـــ)

و ایضا این دو تا(+)(+)(کوتاه هستند ولی دوست داشتنی)

و حتی این (+)

واسه تو راه فوق العاده اند....

همین!

۹۰/۱۲/۱۷

نظرات  (۱۱)

در گوشه‌ای از خرابه‌ی دلم، صدایی پیچیده است؛ صدای کودکی و ناله‌های معصومانه‌ای و صدای خاموش اشک‌هایی که بر گونه‌های تازیانه‌دیده می‌نشیند صدای شکستن قلبی و نه یک بار شکستن که هزار بار. صدای شکستن کمری و نه یک بار شکستن…در تنگنای غربت و تاریکی، سوسوی اشک‌های توست که می‌درخشد. ناله‌های بابا بابای توست که می‌پیچد.
رقیه جان! امشب آمده‌ام ساحل نشین دریای اشک‌هایت شده‌ام. می‌خواهم همراه و هم‌صدای تو باشم. می‌خواهم چون تو پاک و کودکانه گریه کنم… دست‌هایم را بگیر تا چشم‌هایم را پیدا کنم…
سلام بزرگوار
مطلب خوبی بود استفاده کردیم ..
موفق باشید
منم مشکل دارم با گریه جلوی خانواده :/
اما خب چادر و چفیه خوبه واسه قایم کردن اشکا :)
رفتی التماس دعا دارم شدیذ :*
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۱۳ گرافیست سایبری
سلام خانمی
کار خوبی کردی که با خانواده میری.دعا کن قسمت ماهم بشه .
التماس دعا
انتظار و شوق و نرسیدن...
میرسی...
یه جور خوب...
یه وقت خیلی خوب...
سلام...
ما هم می ریم اگه طلبیده بشیم.
ولی اشکالش اینه که به عنوان کادر فرهنگی می رم...
و سخته...
که نتونی یه گوشه ی خلوت گیر بیاری..
و زار بزنی ...
لینک های صوتی عالی... :)
سلام.اون اهنگ ادم رو بی حس میکرد...ممنون
دلتنگم .. به اندازه ی جنوبی که روزی م نشد .. حتی از نوع با خانواده ش .. حتی از نوع روایتگری ش .. حتی تنهایی ش ..
سلام!
اومدم بگم ماهی،یاد اون دبّه تو دفتر افتادم،بیخیال شدم!
در این مورد امروز حرفهام رو،بهت زدم...
باد که موثر افتند!
باد = باشد *
سلام ماهی جان
به پیوند های ما پیوستید
التماس دعا رفیق
سلام
منو بکن آینه عبرت !!!
با خانواده رفتن بهتر از هرگز نرفتن است...
منو یادت نره عزیز.
یاحق تاحق
:wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">