یادداشت‌های روزانه‌ی من

یادداشت‌های روزانه‌ی من

دچار یعنی عاشق!!
و فکر کن که چه تنهاست اگر که
"ماهی کوچک"
دچار دریای بیکران باشد ..
.
.
من در اینستاگرام:

Instagram
Categories
Archive

احساس سوختن به تماشا...نمیشود!

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۴۱ ب.ظ

اول و آخر... یار

اسفنده...میدونی که وقت کجاست؟!

جبهه های جنوب!

آخ انقد دلم میخواد باز مشتمو پر کنم از  خاکای فکه...شلمچه...طلائیه...

عاشق حسینیه ی گردان تخریب دو کوهم،تو قبر خوابیدناش البته اگه هنوز پر نکرده باشن..اون سال خیلی کوچیک بودم یادمه حسابی ترس ورم داشته بود شب تاریــک،قبر!

وای خدا روحم داره پر میکشه واسه جنوب!

تا نرفته باشی متوجه نمیشی چی میگم هزاریم بگم اما باید حس کرده باشی بوی استخونای عجین شده با خاکای اون زمینارو ،باید یه جایی شهدا حضوری تحویلت گرفته باشن مهمونشون باشی!بد میگم بگو بد میگی!

احساس سوختن به تماشا نمیشود... آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم...

هروقتم میگن طلائیه یاد این دو تا(دانلود1)(دانلود2)

و هر وقت میگن دو کوهه یاد این نوای حاج حسین سازور میفتم:دوکوهه السلام ای خانه ی عشق...(+)

گوش نکنی از دستت رفته:)

همین!

۹۰/۱۲/۰۶
ماهے !!

طلائیه

نظرات  (۹)

سلام
الان مشهدم ودارم از وبت دانلودمیکنم
خیلی وقت است که اتش گرفته ایم..
اتشی از جنس خاکستر سرد...
التماس دعا
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۱۱ گرافیست سایبری
دیشب دوﺑﺎره خواب دیدم کربلارا
کرب و ﺑﻼی ﭘﺎک و خوب جبهه ھ ﺎ را
دیشب دوﺑﺎره ﺟﺎن ﻣﺎ پرواز میکرد
ﺑﺎ روح سبز شهدا همراز میکرد
دیشب تمام جبهه ھﺎبوی جنون داﺷت
اندر کنام عشق ﺟﺎری جوی خون داﺷت
دیشب سبو از دﺳت ﺳﺎقی میگرفتم
ﺑﺎ جبهه ای ھﺎی خدا معنی گرفتم
دیشب ﮐﻼس عشق بود و تست مردی
غیرت ﮐﻼم اول و ھم ﭘﺎیمردی
دیشب میام جبهه مجنون می شدم من
کل خلایق لیلی و مفتون شدم من
دیدم که جان را بر سر میخانه دادن
اول ﮐﻼم عشق و دل بر دوﺳت دادن
این متن یه حسی به آدم میده
... کاش می شد زین قفس پرواز کرد تا فراسوی عدم اعجاز کرد
اگه رفتید ما رو هم یاد کنید
پرنده لب تنگ ماهی نشته بود ...
و با تعجب به ماهی نگاه میکرد
و با خود میگفت: سقف قفسش که شکسته پس چرا پرواز نمیکند؟!
یادباد آن روزگاران یاد باد
یاد باران،یاد عشق سربداران یاد باد
خوش گذشت اما چه کوتاه و چه زود
خاطر زیبای رخسار دلیران یاد باد
ای همه درد و همه دردو همه درد
لحظه های ناب و خونبار سواران یاد باد
آن گذرهای خرامان وان وصال پاکبازان
رقص گلها با نوای جویباران یاد باد
دیدن پرواز در اوج سما
وصل پروانه درون نورباران یاد باد
آن سماع عاشقانه وآن ندای عارفانه
بوسه بر اندیشه پاک بهاران یاد باد
رفتی ای دوران زیبا خوش گذشتی
یاد مهرو یاد خوبیهای یاران یاد باد
بسیار عالی و خاطره انگیز بود....ممنون
سلام خانومی
دلمو هوایی کردی که حتی تا هفته بعد که راهی هستم هم نمیتون طاقت بیارم :(( چه طلائییه طلائیه یادش بخیر چند ساله نرفتم خیلی دلم تنگ شده
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۰۵:۵۴ بهانه بودن
آهای عقربه ها با شتاب تر لطفا
و تا دلم نشد از این خراب تر لطفا
آهای ساعت پیر دقایق دشوار
کمی به خاطر من بی حسابتر لطفا
زمان قطره شدن مثل شمع ها، مگذار
شوم از این همه ای خوب، آب تر لطفا
تو پاسخ همه گریه های من هستی
مرا مخواه از این همه بی خواب تر لطفا
برای شرح غم آیه های نورانی
فرشته های خدا: شعر ناب تر لطفا
نه! انتظار به زیبایی رسیدن نیست
آهای عقربه ها با شتاب تر لطفا
سلام بزرگوار
مطلب خوبی بود استفاده کردیم ..
موفق باشید
آخ جنوب...آخ راهیان نور!
عالیه اصن!من توفیق زیاد موندن تو دوکوهه رو نداشتم همش چند ساعت موندیم اما عاشق کانال کمیلم....
شهدااااا بطلبین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">